我失蹤都有一陣子啦`不過我回復番自己生活lu~
(最愛被風筒吹著的feel~)>.<"
同小雪去"哥哥"個間串燒食野~!
(天氣凍左......我都愛上左冬眠^v^)
陸運會既班豬~紛紅色係女仔專有的,藍色係男仔的
日子一日一日過.....
但時間仍未可淡化我對某某的思念~
有人問我......想唔想忘記他?點解....
而我只可以說.......愛他是我選擇的,我可以忘記所有愛我...對我好既人,就是不能忘記我愛的人~
其實,他給我的記憶.....擁有很大的力量....可以讓我不奇然地流露出幸福的笑容~只有這已經足夠!
|