呢日我好嬲,好忍嬲,喪嬲!
我俾兩個人chur爆咗,真真正正咁俾佢哋chur爆。
星期一晚,有個女仔話想同我一group做Environmental Psy嘅paper,我知佢都係想寫少啲字,話哂一個人寫三千字,仲要星期五交真係忟咗啲。咁我星期二公眾假期嗰日就喺hall坐足成日搞掂我嗰part,呢個女仔就喺半夜都搞掂,但係我一睇佢嗰part,當堂大鬧幾聲「仆街!」
冇嘢呀?三千字兩個人寫,每個人應該寫千五字啦,呢條咁簡單嘅maths我諗我冇計錯,但係個女仔竟然寫得嗰635字俾我囉!係635字呀!我重申一次,A Level英文作文都唔止作呢個數呀!呢635字係包括三parts架囉:Introduction, description and pros,呢條八婆夠膽死喺pros嗰part得三個points,加埋得二百幾字咁大把,須知道pros and cons係份paper嘅主體,我齋係cons呢part都寫咗13xx字呀,佢有乜理由寫得嗰六百幾字呀!
我叫佢加長啲points,佢話ok,我叫佢搞掂之後再send俾我,佢都話ok,但係呢兩樣嘢佢係講吓就算!今晚我打俾佢,佢先send佢嗰part俾我,而且佢已經send咗份paper俾Dr,擺明係逃避我!再睇佢嗰part,我喪嬲,我用盡所有粗口去講件事俾梦蘅同Natalie聽,呢條八婆係一粒字都冇加過!
我打俾佢問佢做咩唔加字,佢嘅答覆係:睇過兩份readings,都係得呢啲pros,真係加唔到字。我從來未試過咁白去寸人,我毫不客氣咁篤爆佢嗰三個points都係抄一份報告,叫佢自己用腦諗多啲points,同埋寫得詳細啲。
真係冇病呀,我知佢係想寫少啲,但唔係少到咁忍樣呀?如果我唔係寫咗19xx字,都係寫6xx字,咁份paper咪得12xx字呀?係咪要縮骨到咁先?點解啲人可以咁不知羞恥架?經過我三輪嘅電話轟炸,呢個女仔先知衰,肯加字數,最後加到11xx字,同埋講sorry。
我啖氣都仲未落,就要打俾另一個人,佢係我文字學一齊present嘅hea男,我星期一已經做好我嗰part嘅paper,兼send埋e mail叫佢今日好搞掂佢嗰part俾我執,因為我見識過佢幾咁唔掂,所以我知要著緊啲。但係我都係低估咗呢條仆街仔,十一點幾我打俾佢,佢話啱啱搞掂,執埋就send俾我,佢問我寫咗幾多字,我話34xx(份paper要求大概五千字),個仆街仔就話:哦,我寫咗千幾字,咁差唔多啦。我即爆,問佢做咩得千幾字,佢嗰part係好多嘢講架!佢仲夠膽死重覆話千幾字差唔多,我叫佢加番present時漏咗嘅points同examples落去,佢竟然夠膽唔耐煩咁快快收線!
好啦,我等到一點幾,收到喇,果林咁啱喺我房,我一開個file,我即刻dee dee聲,果林係話:呢份係outline嚟架喎。冇錯,嗰份嘢根本唔係論文,係一篇垃圾!一個headline加一句句子可以叫「段落」咩?異體字嘅定義真係同我一句寫完就算,完全唔elaborate,其他所謂嘅points全部都係outline形式,冇行文加構可言!我叫佢加嘅嘢,一樣都冇加過,宜家全世界係咪當我死架,我發火喺果林面前狂插呢條仆街仔!呢個人連中文段落都唔識寫,點考入中文系架?
真係唔明囉,last year,last sem先遇到啲咁仆街嘅人,仲要打孖上,係咪咁玩嘢呀?個女仔就俾我chur到,但係呢個仆街仔,真係chur唔到,我仲要俾佢拖落水囉,咩事呀宜家,自己hea都可以咁理直氣壯,year 1唔係一個藉口,唔識寫paper都hea寫paper係完全兩回事!
分類: 未分類 |