一年前的五月七日,我寫了一篇日記
又一年了,不知不覺
Baby~~終於到了人生的一個有趣時刻 - 西曆和農曆生日都在同一天
Happy Birthday~~!!

在不久之前,有人問我弟弟有多高,
我才發現我不知道他的確實高度,
只知道他並不高,
於是我問Baby~~,
原來他只有......唔話你地知~~
記得有一年,我明明是沒事做,
應該早就去睡的,不過我就是在廳中hea,
等到十二點正,便跟他說"happy bithday",
然後去睡,都幾好笑~~
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
今日都是趕paper日,
寫到想嘔......點解要我做「SARS report」呢?
總算寫好,不過唔多好,
算啦,放過我啦,
終於做哂啲paper~~
分類: 未分類 |