今日中文堂勁好笑
話說韓老師叫我哋討論"我最喜歡的文學作品",我哋嗰group冇咩idea,就求其叫細Vi出去寫村上春樹嘅"挪威的森林",點知細Vi就寫咗"羅威"~~~,佢以為書名中嘅"挪威"係人名一個,我哋爆笑,話佢知係挪威個挪,佢問咩係挪威,我哋叫住"Norway呀!北歐嗰個挪威呀!!"細Vi知道後就寫咗"揶威"~~~,仲寫咗兩三次,起爆笑~~~!!!!!跟住我哋group嘅一個男仔提點細Vi,細Vi就寫咗"娜威"~~~激爆笑呀~~!!!!佢個friend同佢半斤八兩囉~最後我哋費盡九牛二虎之力先教到細Vi寫出正確嘅"挪威"
真係秒秒鐘歡聚歡笑呀,哈哈........
分類: 未分類 |