經過昨晚的努力,只剩下catalyst一part,決定返hall先打埋佢
今日係情人節,時間接近六點半,四樓o既氣氛愈趨甜蜜,因為人o地o的男朋友陸續出現,接女朋友出遊,企o係門口同佢o地逐一道別,祝佢o地玩得開心o的,o個刻勁似酒樓知客^^
入夜後,四樓long wing有點冷清,Moyi同朋友出街,話今晚唔返,得番我一個對住部電腦係咁篤,就o係呢個時候,緋聞女友走入我房,感慨的告訴我她只得自己一個,Yuki去o左傾庄,於是,情人節的晚上,我同緋聞女友相約在406,共進燈光晚餐,各自拿著外賣飯盒,邊食邊談心,食完都係繼續談心,剖析緋聞女友o既感情世界~~~~
十一點幾,上六樓同Winnie傾埋present o的o野,一傾就到凌晨兩點幾........o係呢個時候,Hall A o既警鐘響起,原因係漏煤氣.......Hall A 的住客要疏散到永安廣場,隊友們應該都要走難,而其餘三橦hall o既住客都醒哂.......
分類: 未分類 |