唉~~15號要present喇,乜都未做過.......
今日去咗公共圖書館揾料,點知連最基本嘅Macroeconomics都係得幾本,仲要係最簡單嘅version,好似連intro嘅level都未到.......其他書又唔係講香港.......卒之,空手而回.......點算??
網上又太多料,有用嘅又唔係多,睇到我吖
資料凌碎,寫都未寫,我能夠活下去嗎......?