| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 12 日 星期一 寒冷
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノVA功課順利完成 ~ |
哇哇~~~ 原來好耐冇打日記了 XDD"
因為每天也在做VA 既功課...
根本冇心情打...
連食野都唔夠時間..
點會打XG 牙XDD"
今日終於交晒所有VA 既野 : )
放下心頭大石..
都唔到我管佢高分定低分 =P
星期6個晚,,我真係做到喊... T_T"
因為好驚唔夠時間做...
而且我覺得做成點都唔會高分 T_T
灰到喊................. (唉.......)
因為幾晚都唔夠訓既關係
今日上堂係遊雲 -___-"
PA....勁悶....
又冇食早餐....所以呆呆地 ~
小息即刻出去食野 @3@"
中文,,聽 listening... ~_~"
冇得做 VA........
同牙茵坐都冇得傾計 T_T"
小息,,同清姐,,茵吹水 ~~~~~
MATHS...
同強仔吹水 @@"
之後佢話LUNCH之後帶新眼鏡...
我狂笑佢 -VVV-"
LUNCH,,都係同清,,茵去食... XD"
我狂扮米奇老鼠 XDD"
又影左無聊相 XD"
英文堂,,,見到強仔既新LOOK......
卡卡卡卡.... -V-
佢...........老左DD -.-"
空堂吹水..... WITH 茵...
HIST...同茵坐
我地玩左好多無聊野
放學交VA... ~_~
終於,,終於完成了 XDDD"

哈哈哈哈哈...我傻左 XD
天氣寒冷,,,大家著多一點衫..
小心身體 : )
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-12 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 12 日 星期一 寒冷
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ老公豬 >///< |
打返星期5 D 野先 XDD"
因為我撤嬌... (打飛... )
話好耐冇見佢...
(天音:: 其實都唔係格左好耐姐 -. -)
之後星期5放學之後就去左搵佢 =P
太開心了 *333*
陪左老公睇左一陣動漫...
老實說,,,我其實在呆... -.-"
因為沒睇開吧 -3-"
之後佢睇左個講PTH 又沒有字幕...
我唔明點解佢好似睇得明禁 XD"
結果大笑了 : )
之後兩個怕凍的傢伙...
就鑽入被子去 XDD"
真規喔 ~_________~"
個衰佬將佢凍冰冰既腳...
點我隻暖粒粒既腳仔 /3 \
我慘叫了 / 3 \
我有還擊 !!!! A_A"
兩個係到傻笑 : )
之後幫老公按摩背背 ~~
係咪好老婆先 XDDD"
最後,,因為被子太暖..
唔多想起身 =0="
但被迫都要起身 ~_~"
因為某人要BUY 送 XDDDDDD"
老公豬攬左我織既頸巾... > /// <
開心... > /// <
佢變左朦面超人 -V-"
如果老公豬你有睇我既日記..
就留下言喇,,等我知下你梨左 XDDD" - -V |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-12 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 311 | »
|