zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 0
累積人氣: 24726
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 1 月 2 日  星期五   寒冷


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ2009年第一個返學日

今日要開始返學 T_T"
又凍,,真係唔多想起身 =P
某D學校勁正 -V- 星期一先返 / 3 \

早會,,凍死左 X______X"
全身狂震,,, -.-"
晨讀... 因為強仔都剪左齊陰...
我係到笑佢XDDD"
佢又笑返我個新髮型 XDDD"
因為大家都睇唔到自己既樣,,,
唯有笑對方 XDD"
會計....做到想死-.-
又悶........... - . -"
次次細羅講佢個女都甜笑.. -V-"
小息同占B,,清姐出去吹西北風 =0=

中文...做聽聆 -______________-"
重諗住有得訓添  =P
小息,,同占B,,清姐晒太陽 =]
MATHS.... QUIZ 安全地合格 XD"
之後以為會有人去左捐血...
但都冇啵 XD"
無聊同強仔傾計...
又係你叫我老實講既...
我講完你又唔開心... /3 \"
你真係傻傻喔 = ]

LUNCH....
同牙茵,,清姐食... =]
傾左好多野 : )
英文堂,,好多人去左捐血...
變左自修..
空堂去左library..
hist 又係悶悶禁過...
捐血既人都未返-3-

放學同何紫一起行返屋企...
因為有好野益佢 xddd"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-02 09:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2009 年 1 月 1 日  星期四   寒冷


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ我們和好了 !? XD"

今日老公約左我 XDDD"
因為有人部電腦又壞左-V-""
要陪佢出去; )

1點上左老公屋企,,,
哇,,,好似打仗禁-     -"""
主機"擦"左D 唔知咩出梨  - .-"
雖然我一D都睇唔明 -___________-"
之後又見到佢開到部電腦  @@"
原來佢係擺左個舊 "黑 D 屎" 擺落部機到..
但又開到啵 XDD"
但GB 數太少了 =]

之後同老公講,,,
上次佢係MSN話我,,
我真係好唔開心...
雖然佢都講返真係冇心....
心情太差,,估唔到會禁....
之後被小淫蟲狂"吱" ~0~"
佢傻傻地 =0=""""
等BABY 洗完白白,,,
佢就整炒飯我吃 A0A"
是愛心炒飯 XDDD" 不行LEE 個名好嘔心 X____X"
我有幫過下手的...
但佢話我手腳慢 -____________-"

因為某傻仔將D "老"水雞全翼切到細細粒...
結果...... 炒完之後 好似咩肉都食唔到XDDD"
某傻仔聽完我禁講...狂笑... =0="
但都幾好味既 = ]
洗碗就我負責  : )
之後睇叱咤......
雖然睇到有點無奈 ._______."

睇到4點幾.......
就一起落街,,,
佢去睇下D "黑 D屎"...
佢唔比我陪佢 .. =]
要我返屋企做功課  ~_____________~"

元旦日就係禁過左了 =]

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-02 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]