| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 2 日 星期五 寒冷
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ2009年第一個返學日 |
今日要開始返學 T_T"
又凍,,真係唔多想起身 =P
某D學校勁正 -V- 星期一先返 / 3 \
早會,,凍死左 X______X"
全身狂震,,, -.-"
晨讀... 因為強仔都剪左齊陰...
我係到笑佢XDDD"
佢又笑返我個新髮型 XDDD"
因為大家都睇唔到自己既樣,,,
唯有笑對方 XDD"
會計....做到想死-.-
又悶........... - . -"
次次細羅講佢個女都甜笑.. -V-"
小息同占B,,清姐出去吹西北風 =0=
中文...做聽聆 -______________-"
重諗住有得訓添 =P
小息,,同占B,,清姐晒太陽 =]
MATHS.... QUIZ 安全地合格 XD"
之後以為會有人去左捐血...
但都冇啵 XD"
無聊同強仔傾計...
又係你叫我老實講既...
我講完你又唔開心... /3 \"
你真係傻傻喔 = ]
LUNCH....
同牙茵,,清姐食... =]
傾左好多野 : )
英文堂,,好多人去左捐血...
變左自修..
空堂去左library..
hist 又係悶悶禁過...
捐血既人都未返-3-
放學同何紫一起行返屋企...
因為有好野益佢 xddd"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-02 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四 寒冷
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ我們和好了 !? XD" |
今日老公約左我 XDDD"
因為有人部電腦又壞左-V-""
要陪佢出去; )
1點上左老公屋企,,,
哇,,,好似打仗禁- -"""
主機"擦"左D 唔知咩出梨 - .-"
雖然我一D都睇唔明 -___________-"
之後又見到佢開到部電腦 @@"
原來佢係擺左個舊 "黑 D 屎" 擺落部機到..
但又開到啵 XDD"
但GB 數太少了 =]
之後同老公講,,,
上次佢係MSN話我,,
我真係好唔開心...
雖然佢都講返真係冇心....
心情太差,,估唔到會禁....
之後被小淫蟲狂"吱" ~0~"
佢傻傻地 =0=""""
等BABY 洗完白白,,,
佢就整炒飯我吃 A0A"
是愛心炒飯 XDDD" 不行LEE 個名好嘔心 X____X"
我有幫過下手的...
但佢話我手腳慢 -____________-"
因為某傻仔將D "老"水雞全翼切到細細粒...
結果...... 炒完之後 好似咩肉都食唔到XDDD"
某傻仔聽完我禁講...狂笑... =0="
但都幾好味既 = ]
洗碗就我負責 : )
之後睇叱咤......
雖然睇到有點無奈 ._______."
睇到4點幾.......
就一起落街,,,
佢去睇下D "黑 D屎"...
佢唔比我陪佢 .. =]
要我返屋企做功課 ~_____________~"
元旦日就係禁過左了 =]
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-02 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 311 | »
|