| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ我會永遠陪伴你 : ) |
我覺得你真係好傻...
是一個大笨蛋 . \ / ."
點解你要禁話自己 ...
點解你要話自己比唔到幸福我...
要我放棄你........
係,,你同屋企人關係好差...
而且你到宜家都未搵到工...
你好驚我陪你捱窮....
怕養我唔到........
乜你認為幸福一定等如錢 !?
你認為同個有錢佬就一定幸福 !?
睇完你D SMS..
我真係有D失望 /3333\
其實我真係冇介意禁多的 /_\
我亦冇後悔到愛上你 / 333 \
亦都唔覺得你襯唔起我 / 3333\
係今次既事裡面...
我覺得你大個仔了....
諗野成熟左.. : )
我係唔會放棄你的,,,BABY : )
我亦唔覺得同你一起係不幸既事...
我會永遠在你左右,,,
陪伴你渡過每件困難既事 (笑)
I LOVE U (笑)
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-22 06:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 17 日 星期六 清涼
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノHA : ) |
昨天...
財爺梨我校 XDD"
學校好誇囉XDD"
攪到好隆重 -.-"
真虛偽 =VVVV=
上左兩堂英文
小息完就去左操場排隊...
其實曾俊華都未禁快到...
就要人去禮堂 -333-
係操場教我地點拍手 =0=
之後CHECK 頭髮 -.-"
我見到某老師化左妝 * 0 *"""
我同嘉頌都留意到 XDD"
上到禮堂又係呆坐 -333-"
比古翔FAKE 晒...
原來唔係真,,,只係排練... - . -
全部人都起晒身拍手 -0-"
過程都唔錯... -3-"
但好多鏡頭-3-"""
曾俊華入梨個刻..
D 記者狂影相 -0-"""
真係嚇鬼死 ~_~
1個鐘好快完 XDDD"
琴日就好似冇上過堂禁...
教我們的老師們都沒有返 XD"
8點半出去...
因為同清姐,,雪仔,,小美打邊爐 =P
我同雪仔遲到 XDDD"
之後狂食野...
又玩藍芽 XDD"
因為好耐冇飲過啤酒..
就同雪仔一起飲 =P
行去囉,,都冇人話 XD"
雪好快面紅 @0@"
之後大家講左好快攪笑野...
4個一起大笑...
連小美都笑到彎晒腰 ~~
可見係............ XDD"
我地3個狂食..."
清姐食左DD 就話飽 ~_~"
我同雪個時都未飽囉...
食到人地熄燈先走 ...
雪仔都醉醉地 ~_~
之後我負責扶佢返屋企...
好彩我唔係飲左好多 =P
唔係兩個都會訓街 - . -"
返到屋企,,即刻訓教 -VVV-"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-17 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 311 | »
|