| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 1 月 25 日 星期日 寒冷
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ簡單的生活:) |
琴日老公好早起左身 : )
真聽話...
之後攪點好晒屋企野...
就去左老公屋企 =P
我去到佢屋企..
一直同清姐傾電話...
冷落左某人添 XDDD"
HEA左一陣...
怕凍的兩公婆...
就去左訓教 : )
被豆勁暖... >///<
搶被同踢被都係我強項 XDDD"
問你死未 -V-"
攬住老公既攬"針" .
哈哈...一定有我既味喇,, A_A"
比老公見到我訓著左個樣添 =3=""
樣衰死 -.................................-"
訓醒...
傻佬就整炒烏冬.. (心)
我有幫手洗菜+試味 >3<
BABY知我病...
都唔禁整到禁辣...
雖然唔係好貴既野食...
但我食得好開心,,好幸福...
一碟兩個人食 ......... (笑)
你餵我,,我餵你 : )
之後陪老公睇鹿鼎記
同老公睇到狂笑 =P
HEA到4點半...
就去牙婆到了...
要同BABY 分開 T_T"
雖然我地冇咩"車次"野...
但只要有你係我身邊..
就算幾簡單既野食...
簡單既生活...
我都會覺得好幸福............. : )
我就係一個禁簡單既女仔 : )
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-25 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 1 月 23 日 星期五 清涼
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ行到腳軟~~ |
今日好早起身 ~~ XDD"
跟住扮令令...
因為同清姐行MK =P
想出門口個時..
清姐打梨話唔知鎖匙...
因為等佢媽媽返梨先走得~~~
結果....1點幾先出門-33-"""
係4號月台找清姐 :)
到左MK ,,第一時.........
就係去影PURI XDDD"
哇,,多人到你牙 -.-"""
揀左部新機... (是新嗎?)
影既過程好順利 >V<"
正當想用紅外線過相個時........
先發現.......要用某D日本牌子既手機先得-0-
我個部係...SHARP -.-""
用不到了 -0-"
想剪相都好多人 ,,最後放棄唔剪 =P
之後去行街街
因為要BUY一份好重要既禮物 XDDD"
BUY禮物係一件煩事 ~_~""
都係要去潮特先BUY到 /口\"
都好滿意~~~ (笑)
之後食街邊野
我咳又喉嚨痛...好味野唔多食得 -3-"""
食飽飽,,清姐陪我睇VA 野 =]
我去開個間又貴.. -3-
最後要打比ELLA 問佢去開個間~~
哇,,,完全唔識路囉 .________."
同清姐狂搵先搵到咋 ~~~
好彩都買到 ~~而且重幫埋萍萍買 !!!!!
陪清姐去完先達就回家了 =]
係火車,,我講攪笑野,,
比清姐笑-33333333333-"""
返到大埔,,,老公問我係邊...
佢話想搵我 >////<
之後就係M記等老公喇 =P
我地係M記談心...
傾左好多無聊野 XDD"
因為比人取笑身材..
我發嬲了 XDDDDD"
有人好驚 -VVV-""
同老公去行華潤...
佢為左聽日我既LUNCH 做準備 XDD"
真係好鬼傻豬嫁姐 ~~
但我又中意 : )

相簿更新了 |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-01-23 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 311 | »
|