zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 2
累積人氣: 24825
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノMK發癲日 ~

今日同 美恩,,何紫,,清姐行MK >V<
因為清姐唔坐得巴士,,
所以佢自己一個坐火車 =]
係MK等齊大家..
就開始周圍行了 =]

第一站去影PURI
死人紙皮唔影-3-"
得我地3個影...
愛索子團團照 XDD"
用晒索子D POSE (拇指)
都幾成功 =P
一張我大眼了 XD
係清姐同美恩畫PURI 既時候..
我同何紫狂影相 XDDD"
何紫傻左... - . -
扮愛斯基"魔"人 << !?
影完,,就玩力的表現
我又大敗了 XDD
我既籃球技術好屎 XDDD"
我玩左4次XDD

係琼華.... 睇銀包比老公 ..
其實想買好耐,,一係就冇時間
一係就睇唔岩-3-
見老公個包包爛爛地-3-
我都頂唔順要買個比佢 XD
果然我同清十分師奶=V=
所以冇個睇中-3-
之後行去BUY VA D 野 =]
經過 小LALA....都係入去睇 XD"
果然有價錢合理...又令令的銀包 =P
LALA 仔係禁叫我買埋T-恤 - -
個LALA 仔都幾好人 + 可愛
之後去食街頭小食..
4個愛吃的傢伙 =]
有去信和 !!! 花痴 !!! YO
再去旺中陪美恩睇野 =]

再去先達....問下日本機有冇得改機..變中文..
結果都說不可能 T______T"
傷心死 ~~~~~~~~
返到大埔...
3個傻婆又去影PURI....
有得改頭髮既顏色 >V<
我地玩上癮....
掛住變頭髮...有1張咩公仔都冇 ~0~"
我D頭髮比美恩油到..... 唉..........

之後去左寶湖...
因為想望下老公做野既樣 XDD"
我係SALON 出門狂望... XD
但佢掛住做野,,望唔到我 =P
佢D 同事就望到我 T_T"
去SASA 搵完何紫 +美恩...
就回家了 =]

 
 
 
 

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-11-20 11:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ開心仔 >v<

講返少少琴日既野...
琴日係最後一日著夏季.. =]
所以同同學影相,,,勁high xddd"
d 老師見到我地玩到禁...
話我地似last day 啵 xd"

今日又係見老公仔 >v<
等大帝起身...
之後就去行街街... =]
去左沙田....
老公隻手面..紅晒
原來係成日幫人吹頭...
應該係熱得濟 + 乾燥... T____T
勁心痛...
看來我要買D 野比佢茶下~

係沙田周圍行....
老公話要BUY 公仔比我 >V<
行左勁耐...
都好似睇唔岩-3-"
之後老公累累就去左史路比公園坐  =]
其間發生左D 野...
佢知道我嬲左佢......
就想盡辦法哄我 X0X
幸好都沒事了 =]

之後又係行行行....
老公先知佢媽咪有煮佢飯-3-
所以冇得一起食晚飯 T_T
所以勁早就坐返火車返大埔 =P
係火車狂食零食...
老公係禁迫我食 -  -+
返到大埔,,,老公都係要搵公仔 XDD"
最後BUY左 KUORMI 大頭 COOL 筍比我 >333<
勁大隻 >V<
謝謝老公 >33333333333333333<
去埋最後一站 百佳....
就回家了... =]
行緊個時...
我問左一條問題...
佢唔識答我 XDDDD"
禁又係既條問題都幾難 XDD"


知道你今日好累..
但都為左買公仔比我
出梨行街街 =P
我也明白你禁火話我 係冇心的...
雖然個刻係唔開心 .. /3 \
但你知錯就可以 =]


勁好攬 >V< ..... 老公話係我既仔仔啵 =3="" 明明係囡囡.......... -.-

同老公既感情又好似跨左一大步 =]

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-11-19 11:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]