| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 6 日 星期一 清涼
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノhaha ~~~ |
開心開心......
我地一起已有8個月了 >////<
每次....
我都對你沒信心...
害怕不能維持很久...
哈....原來是我想多了.. = ]
近排覺得老公得意左...
當然...唔係話佢個樣喇....
只係佢對住我個時係 "得意"左 XDDD"
終於感受佢會緊張我 > /// <
我好希望你同我講...
唔會掉低我一個...
唔會唔要我...
係真的.....
個日聽到你禁講,,,我真係好開心的 =]
我要做你隻公仔 ...
每天被你攬住... XDDD"
老公謝謝你...
忍讓我..
我成日無LALA 情緒低落...
你都哄我..... = ]
我愛你 .... >3<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-06 10:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ幸福仔 >V< |
星期6...
答應左老公去陪佢 ...
之前係星期5既...
但放學同茄子行街...
推左老公 XDDD"
1點幾上左老公屋企...
佢又係打緊機 XDD"
雖然我都係唔明點玩,,,
果然同占占講既一樣..
男仔GAME 唔岩我 =]
都係睇電視岩我D XDD"
話說我提議BUY一隻公仔擺係老公屋企...
得閒可以比老公攬下 XDD"
比老公話我傻仔 -____-"
諗住陪佢下訓教教都好麻 ~_~"
禁都話傻......... 呠 ~~~~
今日老公淨係識蝦我 . \ / ."
4點幾就閃人了 =]
今次老公送我返屋企 XDD"
因為佢要做買送婆 A_A
6點同牙媽出街,,,牙麻生日 =]
我一入酒家..."拉叔"就問我..
你著到禁似D 日本咩咩禁既!?
我只係笑笑口答係咩!?
之後太悶喇....
就同老公,,占占,,茄子 SMS ..
老公叫我唔好食到禁飽...
驚我變肥婆嗎 -口-?
老婆後悔沒有睡晏就教 T_T"
真係累+悶.....到喊.....
回程..
都重係同老公講話BUY公仔.. XD"
佢唔比我晒錢 T_T
返到屋企...
老公就打比我...
話說我唔知係邊個的,,佢用屋企電話 XD"
雖然都聽得出把聲既... (笑)
打比我就係講晚安....
你真係好傻仔牙 >V<
個一刻突然間覺得好幸福 >///<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-05 10:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 311 | »
|