| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ開學 |
打返9月1號D野先 ~~~
同占占真有緣 =]
入到操場差點迷路 (汗)
因為5C 的人太遲返了- -"
我們班的位置都沒有人 ! (汗汗)
之後返課室...
輝輝竟然今次禁有效率 ...
就係........ 幫我地諗好晒坐邊- -"
平時叫佢調位,,都推3推4 ~~
我同輝林坐,,後面有嘉頌 =]
去禮堂爆悶 ~~又熱!!!
新校監唔多得 - -""
三文兩語 = =?????
佢段講詞....首先用英文,, 普通話,,,廣東話...
注意內容係一樣的- -"" 聽3鑊 !
放學同茄子 食LUNCH...
食到12點幾..
就同竹 去官中接雪仔放學 =]
我同竹好傻仔- -""
行左勁耐先找到大門 !
雪仔一出梨就開心到喊 ! 哈!
果然係雪仔 =]
和她攬攬了 !!! XD"
雖然有好多官中的學生看著..
但不怕吧 !! XD"
行左一陣就返屋企了 =]
今日...
伶拿著蠻多書,,又PE 衫回校 !!
不用行樓梯的好處 !! A_A"
快快到課室涼冷氣!! YEAH ~
歡迎 楊英俊繼續教5C !!
上英文堂...某伶感到有壓力 T^T"
可能中4不是她教吧...
好似跟唔到佢D 節奏
PE 堂,,跳繩跳到傻 ~
MATHS 發呆 ~
VA,,開心 =]
放學,,同媽媽...茄子一起食野 >3<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-09-02 05:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノOMG |
聽日返學... ヽ( ̄д ̄)ノ三
要禁早起身..
死得 (笑)
功課叫做完成嗎 = =?
VA 都未做晒 XDDD"
油雞份野,,做都未做過XDDD"
學校連上堂既時間表都未出 (¬ロ¬)
竟然我地5C 係地下牙,,,1樓定2樓呢...
係一個好重要既問題 -333-"
唉... 中5既生活應該更加辛苦...
死彤,,,你一定要努力 =]
一直同自己講不是你,,
不是你,,,不是你.....
我對你的愛是沒變...
只怕,,,是你變了...
我好怕再次被人掉在街頭...
因為真是不好受的...
我很害怕你會好像他...
只說一句襯不起我...
就把我狠狠的放棄在街頭
我不要這樣 .......
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-31 09:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 311 | »
|