zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 3
累積人氣: 24753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 9 月 2 日  星期二   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ開學

打返9月1號D野先 ~~~

同占占真有緣  =]
入到操場差點迷路 (汗)
因為5C 的人太遲返了- -"
我們班的位置都沒有人  ! (汗汗)
之後返課室...
輝輝竟然今次禁有效率 ...
就係........ 幫我地諗好晒坐邊-  -"
平時叫佢調位,,都推3推4 ~~
我同輝林坐,,後面有嘉頌 =]

去禮堂爆悶 ~~又熱!!!
新校監唔多得 -  -""
三文兩語  =  =?????
佢段講詞....首先用英文,, 普通話,,,廣東話...
注意內容係一樣的-  -"" 聽3鑊  !
放學同茄子 食LUNCH...
食到12點幾..
就同竹 去官中接雪仔放學  =]
我同竹好傻仔-  -""
行左勁耐先找到大門  !
雪仔一出梨就開心到喊 ! 哈!
果然係雪仔 =]
和她攬攬了 !!! XD"
雖然有好多官中的學生看著..
但不怕吧 !! XD"
行左一陣就返屋企了 =]

今日...
伶拿著蠻多書,,又PE 衫回校 !!
不用行樓梯的好處 !! A_A"
快快到課室涼冷氣!! YEAH ~
歡迎 楊英俊繼續教5C  !!

上英文堂...某伶感到有壓力 T^T"
可能中4不是她教吧...
好似跟唔到佢D 節奏 
PE 堂,,跳繩跳到傻 ~
MATHS 發呆 ~
VA,,開心  =]

放學,,同媽媽...茄子一起食野 >3<

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-09-02 05:27 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノOMG

 聽日返學...  ヽ( ̄д ̄)ノ三
要禁早起身..
死得  (笑)

功課叫做完成嗎 = =?
VA 都未做晒 XDDD"
油雞份野,,做都未做過XDDD"
學校連上堂既時間表都未出 (¬ロ¬)
竟然我地5C 係地下牙,,,1樓定2樓呢...
係一個好重要既問題 -333-"

唉... 中5既生活應該更加辛苦...
死彤,,,你一定要努力 =]



一直同自己講不是你,,
不是你,,,不是你.....
我對你的愛是沒變...
只怕,,,是你變了...
我好怕再次被人掉在街頭...
因為真是不好受的...
我很害怕你會好像他...
只說一句襯不起我...
就把我狠狠的放棄在街頭
我不要這樣 .......



最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-31 09:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]