| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ幸福 ~ |
今日老公放假 =]
因為太晒喇...又熱...
就去佢屋企陪佢...
老公整野比我食 ... ヽ(≧v≦)ノ
材料爆多 !!!
佢見雪櫃有咩就擺咩xddd"
我碗面爆多野食 !! A0A"
我又"揀飲擇食" ...
老公一個無奈樣 !!!(=∀=)
想迫我食多D,,,好難喔 XD"
之後陪佢睇家好月圓 ヽ((=゚v゚=))ノ
老公睇到笑 !! =]
我係到盞外快...
就係幫老公按摩薄頭xdd"
因為lee 排成日幫牙哥-v-""
比佢笑,,老公錢都盞 XDDD"
老公訓教個樣好攪笑 ヽ(≧∀≦)ノ
食飽就訓,,一隻豬禁 !! ha
被佢當係公仔禁攬 =3="
豬訓教都要公仔嫁咩 (?)
我鼓起勇氣吶喊 你要聽的見
我不許你再孤單 要你擁抱我給的溫暖
我一直都在 你身後等待 等你有一天 回過頭看我
我的笑送給你希望你快樂 你的難過都給我 關於你的一切我都好好收藏著
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-15 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ私影的相 |
擺少少私影既相先...
其實我都未收齊 ^3^
PEGGY 擺左幾張係3男到 >///<"
好多人都唔中意我既 髮型 @@"
我明白的,,唔一定係人都中意 >V<
今次我都係第一次影,,,
所以我都係抱住輕鬆既心態 (笑)
我都驚自己狀態不好,,影響PEGGY / 3 \
揀海濱公園都係因為近 XDDD"
大家睇D相 可能會覺得唔多夾 !! XD"
其實我唔介意的... ^_^
我都唔係專業既 MODEL...
純粹想嘗試下 XDDD"
我都想留D相,,
第時睇返,,一定笑死我 =]
當係一個回憶都好吧 ...
時間我唔可以留住...
唯有影相,,,先可以睇返呢 =]




^ 未補妝就影的一張,,面面霧汗 /口\

竹那天都有影呢,,雖然我冇佢既單人相..
但都有同佢合照的 =]

為何我在發笑 !? XD" (下圖)
象腿盡現 T口T

8 月 12號是一個美好的回憶 ヽ(≧v≦)ノ
個日既天氣真係好熱 ...
謝謝PEGGY ,, 那天辛苦你了 T3T
我見到你SEXY既一面 A_A
大家留CM 比我吧 @3@"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-14 07:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 311 | »
|