| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ-V- |
琴日去左拉負離子-V-"""
又坐左4個鐘了=口="""
今次都係洗頭仔幫我拉 !!!!!!
但都OK既...
起碼冇手震XDDD d(0v0)
但我發覺佢好中意睇tv...
佢可以幫我拉拉下,,
停晒手,,,,睇TV @0@""""
太勁喇佢 -V-""""
最搞笑,,都係老闆鬧佢...
話食早餐都食左佢1成個鐘XDDD"
笑死我XDDDDDD"
個洗頭仔好似叫 波/邦-.-?
我同佢成日同一時間SD SMS XDDD"
兩個坐係到禁禁禁~~~ XDDD"
宜家我個菇頭再現-V-"""""""""""""
整完頭,,同茄子去食野...
茄子懶清淡喔 -.-"""""
之後去BUY鞋,,,其實係陪她的~~~~
死仔包,,揀禁鬼耐 . \ / ."
要求真高 =333333=""""
買完,,,就去力的表現 ! YO!
玩左3次,,,第一次就兩個人一部-V-"""
之後就一人一部 * 0 *"
第2次我勁過茄子...第1關都5十幾~~~
茄子好似得廿幾XDDD"
都係去瓊華玩正D =3333="
今日同牙媽去出飲下午茶... -V-""""
真係熱死耶 =口="""""""
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-18 11:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノfreeze >v< |
今日10點半先起身 / _ \"
快快梳洗一番....
之後就出門口找雪仔....
雪仔帶我去睇FREEZE ヽ(≧∀≦)ノ
第一次見佢地咋 >V<
雪仔癲狂夾糖 =333="
坐火車 去九龍塘 ....
之後等埋大頭B...
就坐的...去商台.....
係商台門口,,,等左陣...
就見到SUKIE 落的士....
我同雪仔行左上去 (≧∀≦)ノシ
點知佢遲到... 就衝左入去-.-""""
之後係門口聽住她們的訪門...
邊等佢地 (`・∀・´)σ
Shidaza 爆好聽 ヽ(≧v≦)ノ三
等等下落雨 =3="""
1把遮,,3個人用-.-"
下次HI 下會長先 ヽ(≧v≦)ノ
等左好耐好耐...
終於見到FREEZE LU~~~
123 一出梨,,,就去左雪仔到...
123好似想同雪仔擁抱 XDDD"
佢地好好人喔 ヽ(≧v≦)ノ
以後我介紹自己...
叫彤仔XDDD"
又係仔XDDDD"
大頭B好慘,,,123問佢叫咩名~~
佢冇得+個仔字...卡卡~~~
佢搭住我影相 ヽ(″∀゛)ノ
但冇同 SUKIE ,, ALLEY傾計 T_T"
之後佢地好快就上左的士....
會長真快手,,就跟住搶的士跟尾=V=""""
123好努力記住我係彤仔 XDD"
走之前都話,,,嗯,,你係彤仔 ~~ ヽ(´∀`)ノ
我會再睇FREEZE的~~~
第一次主動去睇 香港既歌手 !!! ^^"
我中意佢地我行我素... ^3333^
唔呃人 ^3333^
可以無視我 .\ /. ....
123 牙 ,,,,勁好人 T^T
123咩都同雪仔講-3333-""
唔得,,,我都要同123熟D A0A"
 |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-16 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 311 | »
|