zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 4
累積人氣: 24759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ-V-

琴日去左拉負離子-V-"""
又坐左4個鐘了=口="""
今次都係洗頭仔幫我拉 !!!!!!
但都OK既...
起碼冇手震XDDD  d(0v0)
但我發覺佢好中意睇tv...
佢可以幫我拉拉下,,
停晒手,,,,睇TV  @0@""""
太勁喇佢 -V-""""

最搞笑,,都係老闆鬧佢...
話食早餐都食左佢1成個鐘XDDD"
笑死我XDDDDDD"
個洗頭仔好似叫 波/邦-.-?
我同佢成日同一時間SD SMS XDDD"
兩個坐係到禁禁禁~~~ XDDD"
宜家我個菇頭再現-V-"""""""""""""
整完頭,,同茄子去食野...
茄子懶清淡喔 -.-"""""

之後去BUY鞋,,,其實係陪她的~~~~
死仔包,,揀禁鬼耐 . \ / ."
要求真高 =333333=""""
買完,,,就去力的表現  ! YO!
玩左3次,,,第一次就兩個人一部-V-"""
之後就一人一部 * 0 *"
第2次我勁過茄子...第1關都5十幾~~~
茄子好似得廿幾XDDD"
都係去瓊華玩正D =3333="

今日同牙媽去出飲下午茶... -V-""""
真係熱死耶 =口="""""""

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-18 11:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 7 月 16 日  星期三   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノfreeze >v<

今日10點半先起身 / _ \"
快快梳洗一番....
之後就出門口找雪仔....

雪仔帶我去睇FREEZE ヽ(≧∀≦)ノ
第一次見佢地咋 >V<
雪仔癲狂夾糖 =333="
坐火車 去九龍塘  ....
之後等埋大頭B...
就坐的...去商台.....
係商台門口,,,等左陣...
就見到SUKIE 落的士....
我同雪仔行左上去 (≧∀≦)ノシ
點知佢遲到... 就衝左入去-.-""""

之後係門口聽住她們的訪門...
邊等佢地  (`・∀・´)σ
Shidaza 爆好聽 ヽ(≧v≦)ノ三
等等下落雨  =3="""
1把遮,,3個人用-.-"
下次HI 下會長先  ヽ(≧v≦)ノ
等左好耐好耐...
終於見到FREEZE LU~~~
123 一出梨,,,就去左雪仔到...
123好似想同雪仔擁抱 XDDD"
佢地好好人喔 ヽ(≧v≦)ノ

以後我介紹自己...
叫彤仔XDDD"
又係仔XDDDD"
大頭B好慘,,,123問佢叫咩名~~
佢冇得+個仔字...卡卡~~~
佢搭住我影相 ヽ(″∀゛)ノ
但冇同 SUKIE ,, ALLEY傾計 T_T"
之後佢地好快就上左的士....
會長真快手,,就跟住搶的士跟尾=V=""""

123好努力記住我係彤仔 XDD"
走之前都話,,,嗯,,你係彤仔 ~~ ヽ(´∀`)ノ
我會再睇FREEZE的~~~
第一次主動去睇 香港既歌手  !!! ^^"
我中意佢地我行我素... ^3333^
唔呃人 ^3333^

可以無視我 .\ /.  ....
123 牙 ,,,,勁好人  T^T
123咩都同雪仔講-3333-""
唔得,,,我都要同123熟D  A0A"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-16 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]