| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノexam 完了 ~ |
exam 終於完了...
雖然今日的考試不用溫書....
但話晒都要做卷...
今日一身鬆晒XDDD"
考完 ENG 1A....
撞到占B PEGGY 清姐...
之後去M記買外賣....
返學校邊等考ORAL 邊食XDDD"
ORAL....唉....
YY 你想害我咩 =3="""
其他個3個既問題禁容易..
我個題,,,難到...... / 3 \"
連字都唔識解-口-"""
算吧 -.-"""" 我豪比你 -.-"
考完之後...
等考SBA ORAL -V-"""
11點30坐到12點50分-口-"""
悶到想死囉-3-"""
同阮阮,,,萍萍傾計XDDD"
到左12點50分,,,
同清姐去HALL ~~~
等考SBA -V-"""
都唔明,,,,我考1點40...
要我係HALL 坐成個鐘- -""
發生咩事-.-
SBA 十分順利...
果然同自己友一組係HIGH D XDD"
我地係睇 "THE GOLDEN COMPASS "
都幾好講....
狂吹牙吹XDDD
題目容易完全十分有幫助 -V-"
完了SBA...
就陪竹剪頭髮 ~~~~
竹剪了留海=V="""
SANDY 笑我狂煲粥-3-"""
由佢開始剪...煲到剪完-V-"""
EXAM完左...
我覺得D時間過得好慢-.-""
成日冇野做發呆-.-""
一係就追劇XDDDD"
師奶既行為- -V
老公部手提壞左-333-"
攪到宜家同佢既聯絡少左-333-"
不依喔 T___________T
聽日冇節目...如果.....
老公陪我就好了....
又一個月冇見了......
但之前講過,,EXAM完左...
就可以成日痴住佢 XDDD"
陪佢 * 3333 *
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-20 09:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ更新.... |
好耐冇打QOOZA 了-V-"""
考埋聽日就EXAM 完了...
YOYOYO ~~~~~~
但中4的補課....
改了考完EXAM就開始 -.-""""
因為....暑假學校裝修-.-"""
都好既,,,暑假有得玩- v -"""
宜家既生活好悶...
聽日考英文...
都唔洗溫的XDDD"""
狂煲返吸血鬼騎士中 XDDD"
考完EXAM 就可以陪玲 >V<
我好掛住你喔 ~~~~ >3<" |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-19 05:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 311 | »
|