zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 5
累積人氣: 24760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ周身酸痛

今日以為自己遲到-.-"""
行得爆快.. 累死我-口-
幸好都冇遲XDDD"
之後D人話8點幾掛紅雨 @0@"
但都冇用,,,,都返左學了-.-"""

之後上去睇 SING CON ... @@"
陳澤仁,,真係OK...
男仔算係禁喇....
之後又係FORM6 既4仔...
笑死 :DDDD
FORM 3 入圍既同學冇得參加...
因為要考 TAS -333-"""

中途有BAND SHOW...
又轉 VO... -3-"""
哇.....咩事牙大佬...
難聽到禁-.-""""
學校個喇叭又廢.....
大聲少少就爆 =口="
個女 Vo ...唔該你....
彈個幾下結他....
禁不如唔好用好過...
咩住都有d負累囉=333="""
3首歌都咩住-333-""" 好辛苦 -33-"
雖然把聲係厚....
但 my happy ending..
出來的效果...都唔係太理想-33-""
下次高音既歌就唔好揀喇=333="""
如果學校肯換d 好既喇叭就正了..
喇叭係最大既問題.... xd"

烙印冠軍.....
合唱...就係痴男"冤"女冠軍....
完左 sing con 同占b ,清姐去扒王食lunch...

之後返學校補maths -V-"""
好悶牙....輝輝sir....
上年中4補課勁feel 囉...
邊有好似我地今年禁嫁-.-"""
之後去英文溫習班...
英姐,,,,笑死我...
數都加錯xddddd"
7+7都14喇,,,,
重有禁多數,,,,點會= 18 xddd"
悶到4點半....放學了-V-"""


宜家周身酸痛  T________________T"
琴日既跳舞後遺症 T____T
聽日跳6個鐘....+油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
努力練好兩PART 舞...!!!!!
4C +油 !!!!!!!!!!!!!!!!!!








最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-26 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 6 月 25 日  星期三   颱風


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ練舞

今日8號風球... @0@"
所以唔洗返學校補 HIST -V-""

之後晴搵我同竹練舞XDDD
知道要跳舞...
我十分緊張 XDDD"
跳舞不是我強項-3333-"""

3點半去到富亨....
去到見到晴 K MOK 瑋欣 凱琪跳緊@@"
我同清薇係FING 頭XDDD"
YOYO ....
竹都話岩我XDD"
流鬼麻 !!!! YOYO -V-"
邊睇LIVE 邊FING頭
謝謝瑋欣同晴的教導...
老實講..我吸收能力較慢T_T"""
但已經比我之前跳舞...
放左嫁喇...
扭PATPAT !!!
今晚係屋企繼續練...
其實跳舞真係好好玩 >3<


對不起...老公...
我應承左你放早..
就去沙田接你放工...
但我今日先知要去練舞....
老公知道之後....
我知佢真係好唔開心....
我又一次令你失望....
真係好對唔住.....
我知道自己唔係一個好女友,,,,
連牙楠都話我....
都未見過拍緊拖既人禁得閒....
我亦有諗過...
係我既問題....
係我少時間陪佢...
我有因為禁而唔開心...
我真係好驚,,老公會離開我...
我..真係唔想.....

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-25 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]