| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ周身酸痛 |
今日以為自己遲到-.-"""
行得爆快.. 累死我-口-
幸好都冇遲XDDD"
之後D人話8點幾掛紅雨 @0@"
但都冇用,,,,都返左學了-.-"""
之後上去睇 SING CON ... @@"
陳澤仁,,真係OK...
男仔算係禁喇....
之後又係FORM6 既4仔...
笑死 :DDDD
FORM 3 入圍既同學冇得參加...
因為要考 TAS -333-"""
中途有BAND SHOW...
又轉 VO... -3-"""
哇.....咩事牙大佬...
難聽到禁-.-""""
學校個喇叭又廢.....
大聲少少就爆 =口="
個女 Vo ...唔該你....
彈個幾下結他....
禁不如唔好用好過...
咩住都有d負累囉=333="""
3首歌都咩住-333-""" 好辛苦 -33-"
雖然把聲係厚....
但 my happy ending..
出來的效果...都唔係太理想-33-""
下次高音既歌就唔好揀喇=333="""
如果學校肯換d 好既喇叭就正了..
喇叭係最大既問題.... xd"
烙印冠軍.....
合唱...就係痴男"冤"女冠軍....
完左 sing con 同占b ,清姐去扒王食lunch...
之後返學校補maths -V-"""
好悶牙....輝輝sir....
上年中4補課勁feel 囉...
邊有好似我地今年禁嫁-.-"""
之後去英文溫習班...
英姐,,,,笑死我...
數都加錯xddddd"
7+7都14喇,,,,
重有禁多數,,,,點會= 18 xddd"
悶到4點半....放學了-V-"""
宜家周身酸痛 T________________T"
琴日既跳舞後遺症 T____T
聽日跳6個鐘....+油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
努力練好兩PART 舞...!!!!!
4C +油 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-26 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 6 月 25 日 星期三 颱風
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ練舞 |
今日8號風球... @0@"
所以唔洗返學校補 HIST -V-""
之後晴搵我同竹練舞XDDD
知道要跳舞...
我十分緊張 XDDD"
跳舞不是我強項-3333-"""
3點半去到富亨....
去到見到晴 K MOK 瑋欣 凱琪跳緊@@"
我同清薇係FING 頭XDDD"
YOYO ....
竹都話岩我XDD"
流鬼麻 !!!! YOYO -V-"
邊睇LIVE 邊FING頭
謝謝瑋欣同晴的教導...
老實講..我吸收能力較慢T_T"""
但已經比我之前跳舞...
放左嫁喇...
扭PATPAT !!!
今晚係屋企繼續練...
其實跳舞真係好好玩 >3<
對不起...老公...
我應承左你放早..
就去沙田接你放工...
但我今日先知要去練舞....
老公知道之後....
我知佢真係好唔開心....
我又一次令你失望....
真係好對唔住.....
我知道自己唔係一個好女友,,,,
連牙楠都話我....
都未見過拍緊拖既人禁得閒....
我亦有諗過...
係我既問題....
係我少時間陪佢...
我有因為禁而唔開心...
我真係好驚,,老公會離開我...
我..真係唔想..... |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-25 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 311 | »
|