| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ病.... |
今日一起身...
就覺得好眼訓,,,
周身都唔想郁....
返到學校....
maths 堂好似冇上過禁 - -"""
冇心機 =333="
之後英文堂...
同清一起落mi....
一探熱...100度 =3="""
要回家,,,, T_T
清姐初初都要,,,
但佢屋企冇人,,,冇得走...
媽媽接我去睇醫生 T_T"""
又係感冒 =3333="""
返到屋企狂訓 -V-"""
之後無LALA 嘔...
嚇死我 T_T"""
連藥都嘔返出梨 T_T"
之後又訓過.....
起身食藥...又訓...
全日就係禁既生活 -3-"
之後SD左個SMS比老公 -3-"
佢擔心死了~~~ T_T"
夜晚又嘔了 T.T"
完全唔知發生咩事囉 -3-"""
幸好有3日休息...
我宜家重係半條人命 ~_~"
唔想周圍郁....
我開左電腦禁耐,,
完全冇玩過 XDDD"
都係宜家先打日記 XDD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-09 11:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ哈哈 |
bio ...
"湯"豬心 @3@"
初初K MOK 動手的 XDD"
之後她切左一次,,,
因為未夠深... ~_~"""
之後到我 ,,,, XD"""
都幾好挽 XDD" YOYO ~~~~
雖然右手冇帶手套既關係...
成日掂到D血同D 肉 XDD"
但都唔係太肉酸 -V-"
HIST....
上堂前,,,
MISS溫比佢仔仔既相給我們看
好可愛牙 >V<"
又睇埋D片 XDD""
好正 XDD"
訓住梨食飯 XDD"鐘鐘下 XDD"
最後火到,,用手食飯 XD"
睇完,,就開始上課 -V-"
小息
送禮物比小瑜...
大大隻既啤啤 >333<
大家都愛上啤啤 XD"
中文....
小組討論 XDD"
我地個組完全冇講過 XD"
狂問萍萍問題....
萍萍紅面牙 ....
之後陳伯傻了 -.-""""
LUNCH...去喋喋...
點解個個人一直覺得係5個人呢 -W-"
恐怖 -.-"""'
MATHS....
悶 -口-"""""
GAP...
20分鐘比輝輝用埋梨教MATHS - -"
又食左喇 -3333-"
之後睇片 - -"""
輝輝SIR坐係門個到,,,
點知工校一開門 ,,,哈哈 ~~~
嚇到佢彈左一彈 XD"
輝輝SIR知道佢既好朋友...
禁了解佢中意食咩...
輝輝SIR 甜笑了 XDDD"
放學...
同茄子,YU 去M記...
我同茄子想食雪糕 XDD"
食完就去搵媽媽...
謝謝媽媽的生日禮物 >3333<"
小瑜生日快樂 >3<
生日禮物....
朋友送既..... >3<"
 
媽媽送的... ^3^"
  |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-08 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 311 | »
|