| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ訪問 |
今日應該係放學習週既第4天...
過得太快了 =3333333333="
好快就星期一 /口\"
晏就出去做鋪頭訪問 !!!!
之前約好red house....
幫我手 >333333<"
4點半就同大佬,,萍萍,,,茄子...
問題令mandy 好難答 xddd"
我都覺得牙sir 諗個d 問題..
普通既鋪頭係唔會有囉 - -"""
邊個有細細間既鋪頭...
開n 多本數簿嫁 -___-"
之後有人梨訂鞋...
我地就出去先 =v="""
行行下撞到陳伯 @3@
有人幫我地影相了 ... yoyo
過左5分鐘到,,
就入返去同 mandy 影相相 @3@"
做完訪問....
5條友就周圍行街 =v="""
陳伯你夠喇 -.-"""
我比你吹漲了 -.-"
6點半回到家中 >3<""
唔知檸檬撞到我...
會唔會係見到我既發瘋樣呢 =口=?
係就大鑊了.......
殘樣+ 發瘋..... =v="
下次再撞到我,,,hi下我牙 ^_^
重有5日,,,本尊就生日了 >v<
我第一次掛住一個人
掛到禁 / _ \"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-01 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ生日快樂 |
老公今日生日.....
生日快樂....
我永遠都禁愛你 ^_^
唔知你照唔照顧我呢 @3@
初初琴晚諗住等到12點...
SD SMS 比老公...
點知訓鬼左...
去完長洲.....太累了 T_T
一訓就訓到朝早10點 -.-"
其實今日真係好想見老公的 T_T"
就算見兩小時,,或者1小時都好牙 T_T"
點知......... 老公好似趕住返工 /_\"
老公說有我既一句生日快樂..
已經足夠了 >3<"""
睇到LEE 個SMS...
好開心.....
但又覺得老公返工好辛苦
有時覺得自己好傻..
重係小朋友禁 ~~~
成日覺得佢冷落我...
係我自己發小朋友脾氣 ~~~
我唔似得好似其他女仔禁...
識哄你,,,比驚喜你
整野食... 偷偷地等你放工...
我要學習做一個好既老婆...
你說過帶幸福快樂比我...
我都要帶幸福快樂比你 ~~~
你每年既生日...我都會陪你渡過
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-30 10:46 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 311 | »
|