zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 29
累積人氣: 24784
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 3 月 27 日  星期四   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ真的會幸福下去嗎?

很快又月尾了 ~~~
即係好快就到4月6號 ~~
某伶蠻期待這一天呢 ^^"

但某伶次次看人家的
就好似好幸福
很快就一年了 -33333333-"
就好似側面怪 同HY
好似勁幸福禁 -333-"
看看自己同玲,,,
又好似冇咩特別禁._."
今個月不要提LU~~ = 3 ="
成日都係頭一月幸福仔 ~~
第2個月就淡淡的 ~~
雖然有同過占B講
占B亦叫我唔洗擔心 ~_~"

呵~~ 我地又差不多兩星期沒見了
我亦知道他病了好幾天 / 3 \"
咳到成晚訓唔到 T3T"
擔心死我 T___T"
雖然他說沒有事 ~~
但應該蠻辛苦的 / 3 \"
見他琴日又好像唔開心禁 ~~
我又唔知發生咩事 T3T"

玲你記唔記得你說過 ~~
星期5陪我嗎 !?
不要食言喔 T___T"
星期5就等我梨照顧你喇  >33<"


~怯~

很想要求你會三更半夜陪著我
然而我怕 我的聲音你已聽得太多

怎麼可能要你每次開心快樂全為我
還怪你 你跟知已也見得比我多

期待你的花會開 其實自己也都討厭期待
恐怕正式真實戀愛 
痛恨明日也許分開
這麼不知所謂怎麼愛

*為何還沒有初吻便要怕失戀
 
約會末完便掛念
 
傻得我晚上過份期求明天
 以為你會在眼前
 為何還沒有吵架 便怕(要)與你開戰
 每日面臨你考驗
 頭一次顧慮我沒動人條件
 懷疑全是我問題 沒發現
 (還擔心我沒氣力去到終點
 還聽講過分瞭解沒發展)*

#明知單戀驚險 但我還末脫險
 如果初戀膚淺 怎麼我會興奮狂熱
 但卻又什麼都怯#

天天失眠 我怕消失氣力纏著你
然而據說 愛得精彩別要貪生怕死
怎麼可能愛你愛到將我自己捐給你

還怕你會將感激變成對不起

REPEAT*#

明知單戀驚險 但我還末脫險
如果初戀膚淺 怎麼我會興奮狂熱
什麼都想 什麼都怯

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-27 07:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ包餃子大會

11點半起身
之後睇牙笨與牙占 !!!!
媽出左去...
我就做BIO CE 了 -3-"
悶悶地,,,,就叫茄子來我家 ~~
包餃子 =V="
3點幾就去百佳接茄子 ^3^"
辛苦晒茄子BUY 材料  m(_ _)m

上到屋企 ~~
開始切"九"菜 ~~
無lala  雪仔add 我 ~~
話都想上來整 !!
之後伶又落街接她  -3-"
順路buy 埋豬肉 @@"
因為好像不夠 @@"
雪仔上來 ~~ 又開始嘈喇 XDD"
TV 就播 KT既LIVE  =V=""
電腦就播香港既歌 XDD"
兩隻傢伙 完全識控制我家的東東  A_A"
之後開始包包包 ~~~~
聽到蔡琴D歌 XD" 正 !!!
我包到好肉酸 = - =""
茄子說,,,像新年個D 角仔 -V-"""
      
大家見到角仔嗎!? XD
   
包好晒 =V=" 
   
最肉酸個兩隻係我既 -V-"

煎既過程 全是茄子負責 !!!
我出手 ~~ 一定黑晒 XDD"
係茄子忙緊個時
我同雪仔係到玩 =V="
   
雪仔隻手 XDDD"

我咩左雪仔兩次 =V="
好重耶  ~_~"
之後又學 某KT 既龜龜跳舞 XDD"
又唱愛在記憶中找你 =V="
我同雪仔傳情喔 >v<
對 !! 我是有主場之利 =V="
雪仔你是龍門吧 =V="

食得喇 !!!!!
   
是第一碟的 -V-"
好好味 !!!!!!!!! @﹏@
茄子出手是冇錯的 !!!
整左兩碟 XDD"
食飽飽之後就係到玩 XDD"
雪仔夠喇 -3-"
我唔要你的美腿 -_-"
又上3男 聽他們唱歌 =V="
有D都唱得唔錯 @@"
ILC 版 WE ARE READY都有 = - ="
茄子話我唱KAY D 歌岩我 -3-"

7點佢地就閃人LU~~
係走廊都玩一大餐 @@"
今日又係瘋癲日
!!!!

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-26 08:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]