| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ等 ~ |
其實我蠻期待今天 -3333-"
可以和玲去街 -3333333333-"
他明明說好星期一陪我 / 3 \""
我一點等到兩點
兩點等到三點
三點等到四點 ~~~
他都沒有找我 -33333333-""
應該又是在大教訓吧 -33333-"
但我相信自己等得的 T_T"
繼續等吧 -口-"
開心DL 圖 唔開心DL圖 ~~
今日DL左蠻多GAZE 的相 !! @@"
我說的都對 ~~
葵永遠都唔會唔要我 ~~~
只有我唔要佢嫁姐 XDDDD"

你地睇 ~~~ 葵幾怕凍 XDDDD"
流鬼都壯過你牙 XDDD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-24 04:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ這是什麼 ~ |
悶了 兩天 -3333-"
昨天下大雨 . _ ."""
同雪仔狂叫悶死 !!!!
玲笨笨的,,不知道紅字我不用補習 -v-"
今天也是 =333333333="""
做下maths 禁喇 !!!!
聽日可以同玲去街街 ^3^"
開心!!!!!
星期2就同4c 修va 既同學去畫展 ~~
我好愛4c >333333<
好團結 好攪笑 的一班 ~~
人地全民大煉鋼
我地就全民大草紙 ~~~
4c 是拾荒者 !? XDD"
有一天 ~~
朋友跟我說她找了一個後備情人 ~~
我完全感到驚訝 ~~~
男的也不是對她不好 ~~~ =333="
現在的她只有兩頭忙 ~~~
陪完一個,,另一天又陪另一個 ~~
禁值得咩 !?
完全對任何一方都不公平 ~~~
是這就是大家說的愛情嗎 !?
這是欺騙人的遊戲喔 ~~
對厭左個遊戲 ~~ 就找另一個 ~~
如果係禁,,,,我比個服字 =_="
後備情人難聽D 叫勾佬?? = =?
我相信愛情 ~~
總有一人係心軟 另一個係決絕 ~~
總有一人會包容對方犯下的大錯 ~~~
伶最近見到太多朋友都是這樣了 -3-"""
又後備情人 ,,, 女友3次勾佬 / _ \" 恐怖 ~~"
豪B 成個人變左好多 ~~
琴晚SD左D相比占B睇 ~~
而且佢好似比以前火好多 ~~
郁D就爆粗 郁D就嗌分手 ~~
今日同占B傾 ~~
占B說 ::幸好你沒有和他一起 ~~~
心想 :: 也對喔 ~~ =3="
以前有諗過期待著他和她分手 ~~~
宜家諗返起 都好傻 XDDD"
幸好我想通了 ~~
放下了他,,我舒服好多^^"
之前為他少吃東東 個幾星期
希望他和珮瑜 幸福快樂 * 333 *
現在常常被占B笑是幸福小女人 -V-"
UM,,,我想玲和豪對比起來 ~~
我想我的選擇是對的 ~~
玲 ~~~ 真係好好好錫我 ^3^
雖然他,,毫無特別 XDDD"
禁都好的 ~~ D 女唔會溝佢 XDDDD"
我是玲的小女人喔 ~~~ 哈哈 ~~~
以上 .... |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-23 06:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 311 | »
|