zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 56
累積人氣: 24811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 2 月 26 日  星期二   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ不錯不錯

星期一 ~~~
同萍萍傾了很多東西 @3@"""
我完全係8掛 XDDDD"
萍萍好勇牙 -  -+

去了小紅屋訂鞋 * 3 *
首先試了 6CM 高的BOOT  XDDD"
結果行得好似企鵝 XDDD"
算吧,,,應該不適合我 ~~~
之後轉試 D.D 的軍BOOT @@"
好令 ~~~ 簡簡單單 ^^"
等大約3星期就有了  >333<
 <<< 就是這對了 * 3 *

星期二 ~~~
陳伯好慘 T^T""好心幫我們拿詩集
都比老師鬧  ~_~"

BIO ~~~ 都幾眼訓 ~~
但都有聽的 ~~
講營養 那些吧 !! (笑)
HIST ~~~
紅簿仔 XDDD ?
楊校長 = 毛主席 ?? XDDD"
毛語錄 = 詩集 XDD"
我吹到漲晒  呵呵"
茄子 麥凱琪 你地係得既 !!!! XD"
中文  ,,, 楊英俊好"囉" XDD"
是你的問題 ,,,不是投影機有問題 - V -""
和竹狂傾BIO PROJECT的東東 XDD"
我都想去海洋公園 !!! 正 XDD"
咩生態都睇晒喇  - V -v
之後係到畫畫 XDD"

LUNCH ~~ 和茄子呆等雪仔
之後先知她早走了 -___-"
又和茄子分享食物 >3333<
MATHS ~~~ 做數 @@
GAP ~~~
係課室影片 ~~~ 都很好看喔 T^T"
十分感人 T333T
之後比我們做自己東東 @3@
又同竹傾BIO 的東東 XDDD"
傾傾下又畫畫XDDD"
這裡是重點  !!!!
我們兩個互畫大家的衰樣 XDD"
之後我發現竹畫得太不令 ~~
然後說 :::  哇,,,有冇攪錯牙 . \ / ."
突然輝輝SIR說 ::: 林X彤 ,, 你洗唔洗講到走晒音牙 卡卡 XDD"
我說 :::: 我邊有牙 !!!
輝輝SIR :::: 你係禁嫁 !!! 有...冇攪...錯....牙......(勁高音~_~)
車車車..... 你走音就唔比人笑你...
我走音你就笑人 -3-"""
都唔好玩既 ~_~

放學自己一個人行...
好悶 / 3333 \"
雪仔係到就覺得佢嘈 -3-"""
但唔係到,,又靜過頭 XDDDD"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-02-26 08:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ開心

今日我遲到了
對不起牙 ~~ 戒老婆 T^T"
交收完....開心的拿著GAZE 碟 -V-"
繼續等玲來 -V-""""
因為竹北上 ~~
玲出來陪我HEA -VVV-"
有人囉 ~~
唔知醒  -口-"""
結果我們沒有吃東西 ~_~"

行了一會兒 ~~
去了屈X 氏買零食 -V-"
玲瘋了 狂買朱古力 
謝謝玲請我吃百力滋 
之後我就自己一個出沙田了 ~~~
在火車繼續同玲吹水 XDDD"
要竹在沙田等我  T^T"
不好意思喔 / 3 \"""
見她一面滿載而歸 ~~~
一定買得好開心 XDDDD"
行去英皇 ~~~
時間岩岩好  -  -V
今堂我們兩人好像沒有上一樣 XDDD"
狂傾計 XDDD"
講完東門 ,,,, 又講某人XDDD"
竹笑到差點噴水
伶吃百力滋 比A.HO望 XDD"
因為我含住,,,好似隻狗"擔"住 XDDD"

補完~~就去了VIVIENNE WESTWOOD專門店
幫雪仔看她想買的銀包 !!
我就一直在看戒指 ~~
因為我一直想買NANA個隻款  *3*
很貴喔 T^T" 千多元 / 3 \"
出來工作才會買  >3<
在火車上繼續吹水 !!! XDD"
爽牙  !!!  呵呵 ""

幸好落K17都不是太大雨 ~~~ -  -+
竹說中了 XDDD"
但都是十分大風  XDDD"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-02-24 12:16 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]