| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-28 11:57 PM |
| ( ・∀・)ノ玲伶 |
10點就比牙媽整醒左 =3=""
她放下早餐~~
就去牙婆到 ~~~
之後一個人悶悶的 -3333-"
做下econ ... 溫下hist =v="
但係個心都係掛住 玲玲老公 XDDD"
玲玲老公 <<< LEE 個名好吹漲 =V="
3點到 佢終於醒左LU~~ @3@"
但佢都係重病緊 =3="
之前伶諗住見佢病,,,
去佢屋企照顧下佢 ~~
廢事佢係街周圍行 =3="
但佢牙媽係屋企,,,禁就廢事了 ~~
跟住陪佢去大中飲涼茶 @@!
哈 ~~ 我遲到了 XDDD"
比某玲話我係咪唔要佢 XDDD"
之後行去大廣BUY 涼茶 @@"
再去玲成日去既吉野家 =v=""
吃 nao 飯 XDD"
其間我係到玩樽涼茶 XDD"
起晒泡 XDDD"
比玲笑 -VVVV-"
最後連台都有涼茶 XDDD"
完全係貪玩 =V="
之後行左大廣一圈 = - =""
行到悶牙 -口-""""
去左我屋企HEA = ="""
兩個係到睇 卡通片 =3=""
咩咩爆丸 = =????
玲對我D 日雜好有興趣 ~~
全部睇晒 * 0 *"""
你想食朱古力 A_A
好難牙 XDDD"
死喇,,,星期一就返學喇 ~~~
D 功課都未做晒 T_T"""
7號就UT =3=" |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-03-28 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 311 | »
|