今日....
係傳聖火的大日子 * 3 *
某伶10點半就彈左起身 =v="""
岩岩好睇tv ,,就係第一棒....
李麗珊 @3@"
睇左一陣....
心郁郁 sd 左個sms 比老公
老公睇完個SMS之後...
話我係傻婆 XDDD"
禁好耐冇見就係禁嫁喇 XD"
老公我地幾時先可以去下街喔 T_T"
晏就做埋PA 份功課 =口=""
吹左3百幾字,,,應該夠喇麻 XD"
悶悶禁過左一個晏就 =3=
我同占B都估唔到D個世界...
有D禁既女仔,,,,,
一日就上釣,,,,,拍埋拖 - -"
狼到禁,,,真快 =口="""
果然我同占B要認老 -______-"
宜家D後生女真係牙 =口="
貪令仔貪到禁牙.....
一日就話係真心愛大家 = ="
係唔係路牙 -口-"""
算吧,,,佢地都係互利姐 XDDD"
同占b玩msn個時,,笑到想死 XD"
努力趕功課 .... =.="
重有4日就生日了 ^___^
相簿終於更新左喇 ~~~~
大家記得去睇牙 >333< |