zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 15
累積人氣: 24770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ去長洲

今日去長洲 ~~
BIO 活動 -V-"
竹期待左勁耐 XD" 是嗎 XD"
6點就起身 
7點就同何紫行去大中...
去到307爆多人XDD"
因為我地 !!! XD"
無LALA有40幾人排隊...

上到巴士....聽歌 !!!
訓教 =V="""
吹水  .....巴士勁嘈,,, !!
又係因為我地 XD"
上班一族呆了 -V-"
之後坐船 ~~~ 普通位算 XD"
未坐定,,,就去船尾睇風景>v<
同竹瘋了 -V-"
講埋D無聊野 XDD"
又見到美國3隻軍艦 @3@"
因為遲左一班船...
所以個到D人話,,
我地LUNCH冇得出梨食 T_T"
之後何美美幫我地訂飯盒 !!!"
之後40位同學行去咩 明愛咩咩咩中心 XD"
亡命斜牙 -口-"  行到我同竹發花癲 -3-"
出晒汗.... T_______T"

行到去,,就即刻去lab =3="
聽d 導師講解 ~~~
之後無lala介紹一位牙sir ~~
哈哈 ~~ 鄧sir XD" 全場爆笑 !!
竟然同惠帝,,, 炸雞一組=.=""""
幸好我是去草地觀察 ~~
樹木的同學好辛苦喔 T_T" 好多蚊 =口="
LUNCH....那個飯盒...不要提 -.-""""
SD左個SMS 比老公... ^_^
之後被我同竹發現到....
龜之交配 -V-"""  一班人睇住兩隻龜 -.-"

晏就,,,睇下我地捉返梨既昆蟲 ^_^"
某伶好驚  唔禁係D 枯葉裡面搵昆蟲 -3-"
我只係負責打開蓋,,佢地擺昆蟲 -.-"
做埋D問卷....4點幾放人 ^_^"
同竹,,萍,,茄子,,,賓賓 + 大隊,,行落去 -3-"
走左一班船 .... 就去買雪糕 A3A"
係船到訓教 >﹏<"
訓到半小時多 !!! 之後又去睇風景...
落船...又同竹瘋狂追 307 -3-"
上巴士後又係訓 -V-"""
我周圍碌 ~ 好彩帶左帽姐 XD"
訓到條頸都痛埋 -3-"

8點回到家 T_T"""
十分累  T________T"

老公找到工了 ~~~
係廚房工作喔 ~~~
好辛苦 T_T 心痛 ~~~
這份工,,,比之前個份早勁多返工...
又夜放.... 重係沙田嫁添 T_T"
佢聽日生日,,,都要開工 T_T"
星期6去MK,,,都未揀到生日禮物比佢 !! ~_~"
因為占B趕住回大埔買龜零膏 -.-"
禮物要後補 / 口 \"
希望聽日可以陪下他吧,,,"
佢做野太辛苦了  / 3 \

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-29 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 4 月 25 日  星期五   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ攻打4方城

今日返半日 XD"
中文 ~~~
開心XD"
果然楊SIR 係中意傾8掛野 =V="
BIO....
OK既 =3="""

英文堂 ~~
又同清姐吹水...
之後我問蔡銘謙 << 係禁打嗎 -3-?
男人會有M 到既時候嗎 @3@?
之後佢一個汗顏 XDDD"
下了一聲 XDDD"
我解釋了一段時間..
佢終於明我想問咩 XDD"
之後佢話可能係情緒化 XDD"

小息同竹去食野 =V="""
又傾8掛野 A_A"
ECON ...QUIZ...識D唔識D = ="
VA....HEA 禁就過左 XD"

放學....同雪仔上茄子家放低書包...
之後去吉吉島BUY LUNCH XD"
返茄子屋企食完LUNCH...
就同竹,,茄子,,雪仔 攻打4方城 XD"
我地既速度勁慢 XD"
打打下,,雪仔"凍"埋隻腳 = ="
下下都大大聲講碰....嚇死 = ="
發覺我同雪仔真係好兩父女...
講既野,,,動作一樣的 . _ ."
竹一次都冇食過 =口="
我都嬴左OK多PO
5點半收場 XD"
大家上論壇睇人家的自拍 XD"
6點半回到家  ^3^
聽日開始放learning days 了 =v="
放到5月5號返學  ^3^




最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-25 10:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]