今日去長洲 ~~
BIO 活動 -V-"
竹期待左勁耐 XD" 是嗎 XD"
6點就起身
7點就同何紫行去大中...
去到307爆多人XDD"
因為我地 !!! XD"
無LALA有40幾人排隊...
上到巴士....聽歌 !!!
訓教 =V="""
吹水 .....巴士勁嘈,,, !!
又係因為我地 XD"
上班一族呆了 -V-"
之後坐船 ~~~ 普通位算 XD"
未坐定,,,就去船尾睇風景>v<
同竹瘋了 -V-"
講埋D無聊野 XDD"
又見到美國3隻軍艦 @3@"
因為遲左一班船...
所以個到D人話,,
我地LUNCH冇得出梨食 T_T"
之後何美美幫我地訂飯盒 !!!"
之後40位同學行去咩 明愛咩咩咩中心 XD"
亡命斜牙 -口-" 行到我同竹發花癲 -3-"
出晒汗.... T_______T"
行到去,,就即刻去lab =3="
聽d 導師講解 ~~~
之後無lala介紹一位牙sir ~~
哈哈 ~~ 鄧sir XD" 全場爆笑 !!
竟然同惠帝,,, 炸雞一組=.=""""
幸好我是去草地觀察 ~~
樹木的同學好辛苦喔 T_T" 好多蚊 =口="
LUNCH....那個飯盒...不要提 -.-""""
SD左個SMS 比老公... ^_^
之後被我同竹發現到....
龜之交配 -V-""" 一班人睇住兩隻龜 -.-"
晏就,,,睇下我地捉返梨既昆蟲 ^_^"
某伶好驚 唔禁係D 枯葉裡面搵昆蟲 -3-"
我只係負責打開蓋,,佢地擺昆蟲 -.-"
做埋D問卷....4點幾放人 ^_^"
同竹,,萍,,茄子,,,賓賓 + 大隊,,行落去 -3-"
走左一班船 .... 就去買雪糕 A3A"
係船到訓教 >﹏<"
訓到半小時多 !!! 之後又去睇風景...
落船...又同竹瘋狂追 307 -3-"
上巴士後又係訓 -V-"""
我周圍碌 ~ 好彩帶左帽姐 XD"
訓到條頸都痛埋 -3-"
8點回到家 T_T"""
十分累 T________T"
老公找到工了 ~~~
係廚房工作喔 ~~~
好辛苦 T_T 心痛 ~~~
這份工,,,比之前個份早勁多返工...
又夜放.... 重係沙田嫁添 T_T"
佢聽日生日,,,都要開工 T_T"
星期6去MK,,,都未揀到生日禮物比佢 !! ~_~"
因為占B趕住回大埔買龜零膏 -.-"
禮物要後補 / 口 \"
希望聽日可以陪下他吧,,,"
佢做野太辛苦了 / 3 \
|