zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 31
累積人氣: 24786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 4 月 13 日  星期日   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ友情

友情對於我來說...
是十分重要 ~~~

雖然我朋友不是太多 ~~
但個個都是好朋友 ~~
了解大家的 ~~
所以我覺得朋友不一定多就是好的 ~~
有內訌的時候很煩的說 ~~
每一個朋友也有不同的特點 ~~
因為你們的特點 ~~
可以幫到我,,或者令我開心 ~

而占b ~~ 我也不懂得用什麼字
來容易我的感情 XDDD"
朋友 ~~ !? 好朋友 !? 情侶 !? XDD"
孖女!?  ..... XD"
占B 好明白我 ~~
有時行街,,,擁抱著占B
行人都可以說原來他們是.... @0@"
我同占B 都覺得蠻好笑 XDD"
我們想的東東一樣...
同一時間說同一句也可以 XDD"
我不知道我們是什麼關係 -  -+

有時我會用<< NANA >>
來形容我們,,,, XD"
她是奈奈,,我是娜娜 XD"
占B 不開心的時候又會攬著我 ~
如果有人傷害占B 我都不會放過他們 !!! . \ / ."

有時候 ..... 遇到不開心的事..
我同占B 亦可以同一時候遇到 ~~
開心亦可以....
一起暗戀人 ....
一起放棄 之前大家愛的人 ~~
一起忘記他們.....
重新開始又一起 ~~
我們都不知道為什麼會這樣  XD"
有時又呷下大家醋 XDD"
都幾得意 ^3^

我現在知道 ~~
我和占B的感情應該用什麼來形容 ~~
是獨一無二 ...
我們好到沒有什麼名詞
適合我們 ~~
因為我們已經超越了他們的定義
我相信沒有朋友是好像占b ...
這樣了解我,,,為我擔心,,,,為我喊....

我們一定要得到永遠的幸福  >3<

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-13 09:35 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 4 月 11 日  星期五   陰天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ唉唉唉

今日要考maths ~~
得中4係要考埋今日 =口="
maths 難到嘔囉 = - ="""
死人 xxx 出到禁難 -.-"""
有10分嗎!? xd """

之後上英文堂 ~~
都係同清姐傾無聊野 =v=
小息 同占占傾計
占B你的尖叫嚇到我班既同學 -_ -"
VA ~~~ 派下功課 ~~
釘畫 XDD"
某伶企到勁高 =V="""
驚驚地 -V-"
參觀個張W.S
有10/ 14分!!!!
開心XDD" 冇去參觀都有10分 XD"

小息 ~~ 睇左放學留校補習既LIST ~~
我得ECON 要@@"
一定係補底 =V=""" XDD"
BIO 應該係差到學校放棄我 XD"

CE,,,代課牙SIR @@"
有筆名添 -_ -" 吹漲 XDD"
牙SIR 一寫黑板就搵隻手"暗"住個心口XD""
我 , 何紫 , 茄子笑到傻左
之後茄子扮楊嘉俊 XDD"
3個笑到面都紅晒 XDD"

LUNCH ~~去吃尚壽司 ~~
好抵食 @3@"
比元綠好食 
某侍應擺可樂,,,,
之後罐可樂平訓左係張台 ~~
個侍應攪爛GAG :::  E,,,佢暈左啵 @@"
個時,,我呆左 = - ="""
間野好正 ~~狂播 Avril Lavigne既歌 ^^"
有播 Complicated 我勁中意LEE首  ^3^
我同雪仔狂係茄子耳邊放氣 ~~ 因為飲左可樂 XD"

MATHS ~~
輝輝SIR 心情大好 -_-"
BIO ...
估到一定抄的 XDDD"
唔合格得梨,,,還可接受的 -_-"
中文 ~~
合格 ^3^"  嘉俊冇令我失望 ^3^"

放學....同竹,萍,雪仔行一陣 ~~
大埔冇野行 = - ="""
雪仔狂COOL 住我 -V-"
4個傻婆入豐澤睇高清電視 XD"
竹要60吋啵 XDDD"

果然睇動漫較適合我 -V-"""
之前比茄子笑唔識睇漫畫書 = - ="
吸血鬼騎士想睇好耐了 ~~
岩岩睇了 ~~ 萌上枢 + 零 
幻影少年,,,茄子介紹 @@"

玲好似重未好返喔 / _ \"
做老婆既我 ,,,都冇好好禁照顧你 T_T"
我唔係好既陳師奶 T3T

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-11 09:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]