| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ520.... |
今日是520 ......
昨晚提一提占b 佢先記起 XDD"
今朝SD SMS 比老公 >333<"
那個小傢伙還未睡醒 XDD"
不知道當他剛睡醒,,,
看到那SMS 會是咩反應 XD"
我真係好想睇下 XDD"
PS..佢岩岩訓醒既樣,,,都想睇下 (打飛...)
次次都係我訓著...
老公看著我 >﹏<
因為我無時無刻坐係到都訓 XD"
我已經決定了要整...
一餐飯 OR 一個便當比佢食 XDD"
希望唔會失敗喇 ^_^
520......給我的朋友
還有 我愛你 ...傻瓜老公 !!! >3<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-20 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ衷悼 |
全國衷悼3天.....
今日學校都有默衷....
大家都靜下來....
之後由油雞帶住祈禱...
已經過了一星期...
希望四川的人們....
可以收拾心情....
重建他們的家園....
今日大部份的堂,,,
都是連堂 -3333-"""
bio...miss 冇返 -.-"
係到做自己野 -3333-"""
hist....
對DBQ.... 都有11分,,好彩XD"
之後講ESSAY....又做了 T_T"
中文,,,默書又延遲 -V-""
變作文...
應該好多人都作四川地震 !!
LUNCH ,,, 等左雪仔好耐...
最後都係同茄子去花貓先 ,,,
茄子的常餐已經唔係常餐 XDD"
雪仔冇遮...濕晒禁入梨 0口0"
D飯辣辣地 -3-"
MATHS...牙SIR又火起來 -3-""""
今日放2點半 ^^"
陪茄子去SASA
今日....天一直下大雨...
連天都傷心了.....
我會珍惜身邊的一切...
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-19 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 311 | »
|