| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ更新了 |
多天沒更新XDDD"
因為我牙哥都好似未決定好...
買邊種電腦好=333="""
話說,,,,上星期6
伶諗住做個好老婆-3-""
整飯盒比老公=3="
補完bio & econ 即刻返屋企...
煮飯仔 XDDD"
整好之後......
SD SMS比老公...
我等了很久...... 到出沙田補習
佢都未回我-3-"""
最後把飯盒比左媽 同哥吃=V="
後來先知老公原來要返去幫手T_T"""
茄子說老天都唔比我做好老婆-口-"
今日......同茄子係SASA HEA =V="""
茄子狂笑我囉=3="
發生咩事-333-"""
係!!我係似牙毛=3="""
囉住把扇狂"PUT" XDD"
又蹲下來睇野XDD"
之後有3個中學生睇香水..
SASA D 人介紹一大輪比佢地...
佢地試晒又唔買=口="""
真係比我估中 =v="""
又係一個牙嬸的表現 - -+
下次我又要買優哥香水!!!!
一定好貴=3="
GAZETTE 既PV
令我VA有新既IDEA =v=
YOYO ~~~ 多謝G團5子>3333<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-02 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ又壞 |
我部電腦又壞了-.-""
初初都冇咩問題的!!!
行開去囉野....
之後一望個電腦....
一片白雪雪...
呵....禁就壞了-.-"""
你壞得唔合時喔 . \ / ."""
明明可以BUY 手提嫁麻-3-"""
媽媽說要臨時擱淺 .___."
如果BUY完手提,,,
你先梨壞牙麻-3-""
禁就正豆喇 T_T
兩樣都有新=口=""" (打飛)
我想說......
我係7人....
假相人XDDDD"
相同真人差好好好好遠XDD"
唔該睇慣令女,,,可愛既女仔...
個D人就唔好去我個相簿....
我冇你地想睇既野.... |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-26 11:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 311 | »
|