zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 15
累積人氣: 24838
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 5 月 25 日  星期日   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ生活苦悶

生活苦悶 =3333="""
看來某伶要努力溫書先得 -3-"""
見朋友都開始溫書 (唉.....)
今日溫左d PA ...
我真係唔明 折舊個課 -3-"""
又要計返d 數出梨...
journal 又唔知寫咩 -3-"""
下星期要留低做pa !!
細羅話quiz 唔合格要留 =3="

黃昏打去小紅屋...
因為之前竹佢地送比我既戒指..
不岩帶 -3-""" 自己會掉下來...
mandy 比我帶去換野 !!
戒指都係唔岩我 -0-""
太大隻喇 !!!!!
mandy 一看,,,就話我明顯瘦左 !!
佢叫我keep 住啵 XDD"
做運動 !!!! =V=""" (我會有恆心嗎)
結果....我都換左衫衫....
+返少少錢 !!!
媽媽都話令 ^^"
是格仔來的 >333<

星期6的計劃失敗....
都是媽媽喔 =3="""
媽媽聽完之後狂笑囉 !!!
佢話下個星期唔整,,,
比我整 XDDD"


最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-25 10:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ累

原來好耐冇更新了 XDDD"
星期二至今日都有quiz  - -"""
成個身都好累 + 殘 ...
補返過去幾日既野 XD"

圍棋....走左了...
比學校炒左 -0-"""
其實我覺得學校唔洗禁絕牙麻-.-""
佢係代課姐 -.-"""
重有個幾星期就大考喇 -.-"""
攪到宜家CE 比油雞教 -.-""
完全唔想囉 -333-"
一陣又爆咪 XDDDD"
PE堂又玩拔河 XDDD"
男女一起 XDDD"
因為4C 太少男仔,,,
出梨出去都係個幾個 =3="
伶都有落場嫁 XDD" (我係弱雞隊) XD"
我係玩男女混合 XDD"
先後有細羅..輝輝SIR...駒駒睇我地 XD"
輝輝SIR比我地拉落水...一起拔河 XD""
當然嬴了 -V-"""

今日....
ENG...悶悶 -3-""
有不詳的感覺 = ="""
我只能說句,,,,哦.....!!!"
VA....分享 ...
又要參觀 @@"" 睇大學生的作品...
令我想起,,,理大畢業的表姐...
兩年前都有擺畢業作品出來 ^^"
PA... 做兩份功課 -.-""
一份比牙SIR現場改,,,一份係要收 -3-"
bad debt recovered -3-"
幸好伶趕到,,,做晒 =3="

lunch....同雪仔去buy飯盒 =v=""
幫埋好努力緊pa的茄子buy,,,,
係學校食  ^^"
雪仔食厭左平野 @@?
maths...做數...(一直肚痛著)
bio....quiz T_T (失望)
中文....發呆 =V="

放學...同雪仔行一陣 -3-"
有人以為雪仔係傻 XDDD"
雪仔初初想影 PURI XDD"
幸好我控制住佢 -.-"""
我殘到禁,,我先唔影 XDD"
考完 EXAM 先同你影喇 ^^"


突然想影私影 考完EXAM要影!!!

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-23 10:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]