| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ生活苦悶 |
生活苦悶 =3333="""
看來某伶要努力溫書先得 -3-"""
見朋友都開始溫書 (唉.....)
今日溫左d PA ...
我真係唔明 折舊個課 -3-"""
又要計返d 數出梨...
journal 又唔知寫咩 -3-"""
下星期要留低做pa !!
細羅話quiz 唔合格要留 =3="
黃昏打去小紅屋...
因為之前竹佢地送比我既戒指..
不岩帶 -3-""" 自己會掉下來...
mandy 比我帶去換野 !!
戒指都係唔岩我 -0-""
太大隻喇 !!!!!
mandy 一看,,,就話我明顯瘦左 !!
佢叫我keep 住啵 XDD"
做運動 !!!! =V=""" (我會有恆心嗎)
結果....我都換左衫衫....
+返少少錢 !!!
媽媽都話令 ^^"
是格仔來的 >333<
星期6的計劃失敗....
都是媽媽喔 =3="""
媽媽聽完之後狂笑囉 !!!
佢話下個星期唔整,,,
比我整 XDDD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-25 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ累 |
原來好耐冇更新了 XDDD"
星期二至今日都有quiz - -"""
成個身都好累 + 殘 ...
補返過去幾日既野 XD"
圍棋....走左了...
比學校炒左 -0-"""
其實我覺得學校唔洗禁絕牙麻-.-""
佢係代課姐 -.-"""
重有個幾星期就大考喇 -.-"""
攪到宜家CE 比油雞教 -.-""
完全唔想囉 -333-"
一陣又爆咪 XDDDD"
PE堂又玩拔河 XDDD"
男女一起 XDDD"
因為4C 太少男仔,,,
出梨出去都係個幾個 =3="
伶都有落場嫁 XDD" (我係弱雞隊) XD"
我係玩男女混合 XDD"
先後有細羅..輝輝SIR...駒駒睇我地 XD"
輝輝SIR比我地拉落水...一起拔河 XD""
當然嬴了 -V-"""
今日....
ENG...悶悶 -3-""
有不詳的感覺 = ="""
我只能說句,,,,哦.....!!!"
VA....分享 ...
又要參觀 @@"" 睇大學生的作品...
令我想起,,,理大畢業的表姐...
兩年前都有擺畢業作品出來 ^^"
PA... 做兩份功課 -.-""
一份比牙SIR現場改,,,一份係要收 -3-"
bad debt recovered -3-"
幸好伶趕到,,,做晒 =3="
lunch....同雪仔去buy飯盒 =v=""
幫埋好努力緊pa的茄子buy,,,,
係學校食 ^^"
雪仔食厭左平野 @@?
maths...做數...(一直肚痛著)
bio....quiz T_T (失望)
中文....發呆 =V="
放學...同雪仔行一陣 -3-"
有人以為雪仔係傻 XDDD"
雪仔初初想影 PURI XDD"
幸好我控制住佢 -.-"""
我殘到禁,,我先唔影 XDD"
考完 EXAM 先同你影喇 ^^"
突然想影私影 考完EXAM要影!!! |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-05-23 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 311 | »
|