| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ繼續愛下去... |
又一年了....
我對..GAZETTE..
VR.... 又多了一年既愛...
我好享受聽VR既歌...
我明白到用心去聽...
總使我不明白日文....
也可以用心去感受到....
個中的意思.....
所以我沒有擔心過....
我也可以做到一個愛VR的人..
不怕語言的問題....
我開心又聽GAZETTE..
不開心又聽GAZETTE ...
你地令我流下眼淚.....
你地的歌觸動了我的心靈......
是你地,,令我知道什麼是真正的音樂...
謝謝 GAZETTE .....
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-13 03:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ散學禮 |
話說....
昨天伶一直驚驚....
因為怕學校打來說要留班 ((( T∼T)))
我第一次禁討厭電話響既聲~~~
或者電話響係禁難聽
到最後,,,3點幾,,
輝輝SIR都係打梨屋企
因為牙媽個時唔係屋企..
輝輝打到第3次,,,
先同牙媽傾到
幸好都係試升...
因為係班主任打來~~~
今日同牙媽8點9 就返到學校..
搵輝輝SIR ~~~
我以為考到好尾喇...
望下又唔係啵....考21 ~~~ ヽ((=゚o゚=))ノ
平均分又合格 ~~~
原來因為我英文唔合格,,所以試升 ヽ(¬ロ¬)ノ三
平均分唔合格但英文合格就係升班=333="
上課室派成績表...
因為朝早囉左
人地出去囉,,自己冇
真肉酸 ~_~"
一直同雪仔SMS (# ´・ヘ・`)
之後去悶悶既散學禮~~~
又係油雞唱歌 (; ´・д・`)
禮堂凍到震 ((( ″д゛)))
完左散學禮...
同何紫,,茄子 食LUNCH ~~~
被何紫追問添 (`・ω・´)つ
VA 補課....悶 Σ((=゚ペ=))
知道雪仔再次留班...
真係有DD 唔開心....
因為她會轉校..
但我相信佢既選擇...
總會有佢既原因...
如果對佢係好既...
我一定支持.......
只要佢覺得讀得開心D..
冇禁大壓力的~~~
雖然返學同放學冇左佢陪我..
冇左佢把大聲公般既聲..
係會有少少既唔習慣....
但我會好快就習慣的~~
你也要快快習慣新學既生活喔 ヽ(≧ω≦)ノ
有時間就探下我...
最多陪你出下信和BUY相喇 XDDD" |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-11 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 311 | »
|