zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 11
累積人氣: 24834
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 13 日  星期日   雨天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ繼續愛下去...

又一年了....

我對..GAZETTE..
VR.... 又多了一年既愛...
我好享受聽VR既歌...

我明白到用心去聽...
總使我不明白日文....
也可以用心去感受到....
個中的意思.....
所以我沒有擔心過....
我也可以做到一個愛VR的人..
不怕語言的問題....

我開心又聽GAZETTE..
不開心又聽GAZETTE ...
你地令我流下眼淚.....
你地的歌觸動了我的心靈......
是你地,,令我知道什麼是真正的音樂...

謝謝 GAZETTE .....

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-13 03:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ散學禮

話說....
昨天伶一直驚驚....
因為怕學校打來說要留班  ((( T∼T)))
我第一次禁討厭電話響既聲~~~
或者電話響係禁難聽
到最後,,,3點幾,,
輝輝SIR都係打梨屋企
因為牙媽個時唔係屋企..
輝輝打到第3次,,,
先同牙媽傾到
幸好都係試升...
因為係班主任打來~~~


今日同牙媽8點9 就返到學校..
搵輝輝SIR ~~~
我以為考到好尾喇...
望下又唔係啵....考21 ~~~  ヽ((=゚o゚=))ノ
平均分又合格 ~~~
原來因為我英文唔合格,,所以試升  ヽ(¬ロ¬)ノ三
平均分唔合格但英文合格就係升班=333="

上課室派成績表...
因為朝早囉左
人地出去囉,,自己冇
真肉酸 ~_~"
一直同雪仔SMS (# ´・ヘ・`)

之後去悶悶既散學禮~~~
又係油雞唱歌   (; ´・д・`)
禮堂凍到震  ((( ″д゛)))

完左散學禮...
同何紫,,茄子 食LUNCH ~~~
被何紫追問添 (`・ω・´)つ
VA 補課....悶  Σ((=゚ペ=))


知道雪仔再次留班...
真係有DD 唔開心....
因為她會轉校..
但我相信佢既選擇...
總會有佢既原因...
如果對佢係好既...
我一定支持.......
只要佢覺得讀得開心D..
冇禁大壓力的~~~
雖然返學同放學冇左佢陪我..
冇左佢把大聲公般既聲..
係會有少少既唔習慣....
但我會好快就習慣的~~
你也要快快習慣新學既生活喔 ヽ(≧ω≦)ノ
有時間就探下我...
最多陪你出下信和BUY相喇 XDDD"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-11 08:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]