琴日同雪仔去 mk 行街-V-"""
熱死人喔 T____T"
溶禁濟...... =口="
1點幾去找雪仔...
之後陪佢睇跌打.....
我帶左黑白間條手袖-3-""
竟然跌打既牙E 問我..
隻手係咪傷左-.-"""
雪仔睇完...
就去坐72X....
係巴士上食M記
雪仔得一隻手用XDDD"
要我照顧佢 =3="""
雪仔我個"薄頭"好訓嗎 @@?
落車之後即去信和-V-""
雪仔揀相揀左勁耐-.-""
次次都係禁
佢BUY好...
之後先陪我睇 GAZE D野 =V=""
我睇左5分鐘 -.-""""
算吧,,,,同牙媽講過唔BUY 日雜住-3-
但見到Zy個本..........T_T"""
430蚊...T_T 成本都係GAZE牙,,大佬-.-"
之後去琼華影PURI -V-"""
雪仔想影夾公仔個部XDDD"
終於搵到了....
點解要我做被夾個個 =口="
同雪仔影 PURI係最靜,,,冇尖叫XDDD"
畫相都,,,揀相個D 十分失敗 -3-"""
第一次揀個到應該係揀孖相..
第2次揀係揀邊D 做細相-3-""
結果我地亂梨,,,,重複晒 XDDD"
之後雪仔送我上巴士,,,
就去搵牙婷 ~~~~"
幸好琴日冇化濃妝-.-"""
唔係一定溶緊-.-""""
琴日應承左雪仔去街之後...
1個鐘後.....老公
開心禁同我講 YEAH DAY OFF ....
第一次見佢禁早起身-3333-"
因為應承左雪仔,,,
所以同老公講,,,陪唔到佢 T3T"
唯有星期3.....去接放工...
"佩"罰XDDDD"
占B琴日係禁話陰公囉,,彤B -.-"""
知你幸福仔喇XDDDD" |