| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ溫馨.... |
今日一起身...
爆大雨囉=3333="
但冇無法都要照去VA既參觀...
9點幾去搵何紫...
去到大埔墟等埋茄子...
EE...萍萍都來了^V^
之後坐中大既巴士去本部XDDD"
聽介紹 差D想訓-V-""""
我聽到茄子放左兩次蚊-V-"""
之後開始參觀展覽 -V-"""
有兩幅係PUNK 同 GOTHIC 既STYLE -V-
我中意 XDDDDD"
人地話恐怖...但我覺得好令 >V<
突然勁大雨 =口="
所以唔行去,,,變左坐巴士-V-"""
原來睇展覽都禁悶-.-""""
我同茄子呆晒囉-.-""""
同茄子回大埔食LUNCH
同茄子狂傾計.... XD"
笑死..... XDDDDD"
係LUNCH 個段時間...
狂講膽泥佬 XDDD"
係茄子諗既代號比老公^^"
同完茄子講 BYE BYE之後..
就去老公屋企 ^3^"
好耐冇見過老公了 T_T
今日同老公既節目係...
煲劇 XDDD" 台劇 ^V^
雖然唔係禁識台灣既明星..
但照睇吧 XDDD
18禁不禁... 都幾好笑 !! @0@
攬住老公真舒服 ^3^
果然我真係邊睇邊鐘眼訓-.-"""
跳舞之後就係禁......... =/\="
佢睇唔過眼....
叫我係佢間房訓一陣...
佢就自己一個係出面繼續睇..
睡醒,,,都重睇緊@@"
結果我又睇.... 笑死XDD"
老公好體貼 >V<"
被人照顧著的感覺真好..
今日係溫馨的一天 ^3^
我真係好中意你喔 >33<"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-28 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ跳舞.. |
今日起身...
背隻有D痛-333-"""
果然我係少運動 XDDD"
之後同媽媽食早餐..
再送牙媽去salon 整頭 XDDD"
係SALON HEA 左陣..
死囉,,有兩個新洗頭仔-3-"""
下次我拉負離子,,,,靠你地嫁喇-.-"
有點擔心-_______________-"
12點返,,學校...
跳舞..轉左D新舞步 *3*
雖然係難左少少..
但令好多 XDDD
學埋排位,,,走位...
好亂XDD""" 笑死我XDD"
2點還課室...
之後上左茄子屋企HEA -V-""
換衫衫~~~
等埋嘉頌就去富亨....
又跳舞了XDDD"
第一次10個人一齊跳晒成隻舞>V<"
雖然係有D唔齊...
但都OK牙 ~~~~
之後教埋全班個隻~~~
D男仔都跳得幾好~~~
6點,,,,媽媽梨左接我 ^3^"
成個人散晒了
唔可以太大動作..
好似轉身牙,,,,手牙,,個D...
郁得大得濟都好痛T_T"
聽日應承左老公陪佢...
唔可以再令佢唔開心......
聽日邊個約我...
我都唔去... . \ / ."
聽日係老公大晒日~~~~ XD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-27 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 311 | »
|