zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 22
累積人氣: 24777
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ溫馨....

今日一起身...
爆大雨囉=3333="
但冇無法都要照去VA既參觀...

9點幾去搵何紫...
去到大埔墟等埋茄子...
EE...萍萍都來了^V^
之後坐中大既巴士去本部XDDD"
聽介紹 差D想訓-V-""""
我聽到茄子放左兩次蚊-V-"""

之後開始參觀展覽 -V-"""
有兩幅係PUNK 同 GOTHIC 既STYLE -V-
我中意 XDDDDD"
人地話恐怖...但我覺得好令 >V<
突然勁大雨 =口="
所以唔行去,,,變左坐巴士-V-"""
原來睇展覽都禁悶-.-""""
我同茄子呆晒囉-.-"""" 

同茄子回大埔食LUNCH
同茄子狂傾計.... XD"
笑死..... XDDDDD"
係LUNCH 個段時間...
狂講膽泥佬 XDDD"
係茄子諗既代號比老公^^"

同完茄子講 BYE BYE之後..
就去老公屋企 ^3^"
好耐冇見過老公了 T_T
今日同老公既節目係...
煲劇 XDDD"  台劇 ^V^
雖然唔係禁識台灣既明星..
但照睇吧 XDDD
18禁不禁... 都幾好笑 !! @0@
攬住老公真舒服 ^3^
果然我真係邊睇邊鐘眼訓-.-"""
跳舞之後就係禁......... =/\="
佢睇唔過眼....
叫我係佢間房訓一陣...
佢就自己一個係出面繼續睇..
睡醒,,,都重睇緊@@"
結果我又睇.... 笑死XDD"

老公好體貼 >V<"
被人照顧著的感覺真好..
今日係溫馨的一天 ^3^
我真係好中意你喔 >33<"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-28 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 6 月 27 日  星期五   雨天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ跳舞..

 今日起身...
背隻有D痛-333-"""
果然我係少運動 XDDD"

之後同媽媽食早餐..
再送牙媽去salon 整頭 XDDD"
係SALON HEA 左陣..
死囉,,有兩個新洗頭仔-3-"""
下次我拉負離子,,,,靠你地嫁喇-.-"
有點擔心-_______________-"

12點返,,學校...
跳舞..轉左D新舞步 *3*
雖然係難左少少..
但令好多 XDDD
學埋排位,,,走位...
好亂XDD""" 笑死我XDD"
2點還課室...

之後上左茄子屋企HEA -V-""
換衫衫~~~
等埋嘉頌就去富亨....
又跳舞了XDDD"
第一次10個人一齊跳晒成隻舞>V<"
雖然係有D唔齊...
但都OK牙 ~~~~
之後教埋全班個隻~~~
D男仔都跳得幾好~~~

6點,,,,媽媽梨左接我 ^3^"
成個人散晒了
唔可以太大動作..
好似轉身牙,,,,手牙,,個D...
郁得大得濟都好痛T_T"

聽日應承左老公陪佢...
唔可以再令佢唔開心......
聽日邊個約我...
我都唔去...   . \ / ."
聽日係老公大晒日~~~~ XD"

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-06-27 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]