| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ私影 |
今日去影私影~~ ヽ(≧3≦)ノ
冇落雨,,但晒到喊 T_T"""
去到海濱...我先換返對高鞋~ XD"
我成日補妝..比竹,PEGGY笑 XDD"
禁真係晒麻 T_T"""
我估都溶溶地嫁喇 XD"
著左高鞋的我,,,
行得小心翼翼...
但多次大叫 (; ¬ヘ¬)
因為驚跌落水 !!!
之後坐草地 !!
D草"吉"我對腳 (lll ¬ヘ¬)
希望個幾幅影得令令喇...
因為忍住痕,,好辛苦
PEGGY 為求影得令...
佢採摘花朵 XDDD"
之後好似散花禁...
草地滿都是花仔 (≧∀≦)σ
應該幾令令的 !!!
影到12點幾,,就返家了 =]
最近係我 !!! XD"
近一次都得掛 A_A
動作一致!! 果然係兩公婆XDDD"


|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-12 10:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ^_^ |
QOOZA 好似好返D喇啵 =]
恭喜晒 >3<
希望快D 搵到攪事既人喇 T_T
8月6日...
半年了 =]
那天沒有和老公渡過..
因為他又要返工 T_T
雖然媽媽知道原來有半年都呆了 XD"
媽媽只笑說,,禁快被人拖手仔 * 0 *"?
伶唔係禁明牙媽點解禁問 X_X"
8月8日..
私影沒有影到,,
因為一起身就下大雨 -口-"
點影喔大佬 T口T...
北京奧運既開幕典禮好正 (拇指)
估唔到中國都有禁正既野睇!!!!
8月9日....
去左茄子屋企玩 (笑)...
重有竹一起 ^_^"
邊包餃子邊睇奧運 !!!!!
好中國FEEL 喔 XDDD"
之後打牌... !!! (拇指)
中國人既國髓 XD"
我掛住睇令仔,,睇到小相公 XD"
之後又同竹係到無理頭XDD"
係到攪爛GAG...
係到關心人地有冇得生 XD"
又關心人地隻腳大小 XD"
奧運比賽 比我同竹講到禁 !! (拇指)
8月10日(今日)
為左菲比斯....
10點起身睇TV !!! YO !
我好少為左一個運動員早起身XD"
但佢真係好正....
唔奇得佢會串既 !! A_A
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-10 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 311 | »
|