| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ開心 ~ |
今日訓訓下...
無LALA 貼係牆既A9 POSTER..
倒在我面上 (¬д¬)σ
一下拍落梨 (lll ¬д¬)
我好似 KISS到某子.... - -+
之後整醒左我...
貼返好又再訓過...
個時係8點幾.. =]
12點終於係真正起身 !!!
之後牙媽話 富善又有人跳樓 ヽ(‘д‘)ノ三
又係何紫個棟....
岩岩係何紫間房個個方向...
我估...何紫個時應該訓緊 XDDD"
3點同牙媽出去食野... ヽ(≧3≦)ノ
那杯特飲幾好味 ヽ(≧3≦)ノ三
之後去小紅屋...
買件上身衫...
襯返條裙 ヽ(≧3≦)ノ
同 mandy 傾左一陣計~~~
連佢都話我....patpat大 >////<
我終於禁問我想問好耐既問題了 (≧3≦)ノシ
MANDY 肯答我 XDDDD"
同我之前諗既答題..有D出入~
有個禁既媽咪都唔錯 >////<"
竹你羨慕唔梨嫁喇....
你冇緣冇份....... XDDDDD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-07-21 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 311 | »
|