zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 4
累積人氣: 24754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ眼訓

 死懶人又冇更新了XDDD"
算吧,,都冇人睇..
更唔更新都一樣 ((=゚ω゚=))

今日返返正常時間 -V-"""
早會..睇返 TVB音樂台之前梨學校既片..
之後睇埋 WoW 既片-v-"
幾好睇 =]  女主角重有進步既空間 -3-
中文...發呆 -_-"
英文...去左ELC 上speaking -V-"
有d悶悶,,,但玩games 就過得好快~
PE.... OMG....
跑9  ...  -_-"
出晒汗  ヽ(″ロ゛)ノ

LUNCH 同雪仔食 > // <
要雪仔等禁耐添 
我地食左個豬扒 / 豬頸肉 芝士撈公仔面
好好味 ~~~ (≧v≦)σ
MATHS...
輝輝突然傻左 =0="""
暴風雨  ~
VA...HEA 過 XDDD"
茄子唔比我同優哥眼神交流 T_T

放學,,,雪仔梨接我 >V<
不錯.... HAHA~~~



我不喜歡REITA 既新髮型 -.-
短到禁... /口\
條眉又粗 !!!! (過份)
幫佢化妝的那個人跟我出梨 -333-"""
優哥就..... 新髮型 .... OK掛 (?)
今次梳馬尾  ~~~~  =口="

~他們的相 後補~ UP 唔到  T_T



這件事中..
我找到答案了....
雖然知左一個我唔想見到既答案...
但我亦都唔想再問下去...
問下去只會傷感情吧...
我十分享受我們相見的時間吧...
正因為禁...
我唔想再追問下去...
我估他應該知道我知了什麼..

所以我都唔想做一個煩既女人吧...
我都想要一D 開心既回憶..
多過鬧交既回憶吧 =]


最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-09-10 08:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ7個月的約會

琴日係同老公7個月的大日子 =]
禁岩又係星期6,,,
老公放假  >V<"
初初見朝早行雷...
好彩夜晚冇雨...

5點幾上老公屋企...
玩左一陣 (〃v〃)
6點就出大中(≧∀≦)
今日著得有點細路囡XD"
(PS 有點像中2的時候吧 ! X_X)
我地行大廣個時,,,,
見到一個女人... 著到爆SEXY . _ ."
D 肥肉"B"晒出梨
老公一個汗顏 + 大笑 !!
跟住同老公行精品店...
見到D 鎖匙扣 ...
但老公揀唔到邊個令...
等我下次買先,,,一人一個 A_A"
冇影到PURI ,,( 失望)
陪老公去食 小食 =]
真傻牙佢,,,起身禁耐都唔食野

之後又周圍行 =333=""
去ELLA 到玩公仔 (笑)
邊行邊同老公發笑 ..ha ~
去忽忽島試食 XDDD"
蠻好玩 WAKAKA ~~~~
初初去元気食,,
但好多人,,就轉去其他地方算 =]
老公笑我陪佢 食晒早午晚 ...
我都想日日陪你食晒 早午晚 (心)
食完就去散步 >V<"
因為太飽 . _ ."

又係忽忽島 XDDD"
我地見到小雲個舊屎..
跟住隔離見到鬼太郎隻單眼..
兩公婆異口同聲說 :: 屎眼 !!!!!
笑左爆耐 X____X"
之後去床上用品8掛...
個女人真係以為我地買床嗎 ?_?"
老公見到冰皮月餅有感而發...
想食雪糕糯米弛 /口\
結果飽到死的兩人,,
就慢慢行去7仔
老公笑老婆成日係街出醜又傻仔XD"

食完甜品... XDD"
就去大眾睇書
(天音:: 懶係讀書人..)
你讀日文好難聽喔 ~0~"
最後就係慢慢行返屋企 ((=゚∀゚=))
係到鬥肚仔大  > /// <
有人有左5個月喔 A0A"



同玲去禁多次街...
佢笑得最多係琴日 =]
雖然佢成日話自己COOL..
其實我中意你笑多 D  ヽ((=゚∀゚=))ノ

7個月 快樂 

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-09-07 04:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]