zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 14
累積人氣: 24769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ昨天....

琴日老公約我去食野 =]
對不起,,,要你等我添 XD"
攪到老公被蚊咬 T_T"
之後兩小子拖手漫步  =]
同老公去嘆下午茶 !! >3<"

一直同老公傾計
聽聞佢又想轉工 XDD"
看來又好似係一D 好辛苦既工作 T_T"
你話下次比你細個D相我睇嫁...A_A"
之後周圍行...
好耐冇拖過老公行街 =]
又去百佳,,
多人到喊  T_T""
老公好傻仔,,淨係買左朱古力 XD"
排左勁耐隊 !! XD"
行返屋企個段路...
同老公玩大家個影XD"
我一定高過你 A0A"
老婆好傻仔,,,
唔記得左將手提擺左係佢褲袋...
佢送完我入大堂,,我先記起...
攪到我要跑返去C座囉手提 -,-"
下次唔擺係佢到喇 =[

夜晚7 點幾再出去...
去左雪仔屋企HEA 左一陣 =V="
雪仔一開門就比飛吻我
真係比佢嚇鬼死 !!!
死仔牙...係到唱歌...
唱到錯晒,,又唔夠氣XDD"
笑死 !!!!! 
玩到過晒時...
要茄子等  m(_ _)m"

陪完雪仔去婆婆到囉錢..
之後就去找茄子
一個連數都計錯..
一個就好似盲盲地睇唔到字... xd"
你地估lee 兩個傻婆係邊個 !?
又係坐返上次食個張台 >v<"
對住大電視 !! yoyo !!!
某伶狂食 =_="
茄子你就好喇,,,
你禁受令女愛戴....T_T
MY 索子.... WHERE ARE U  T3T"
同雪仔爆嘈 !!! ((=゚∀゚=))σ
睇乒乓波隔離台D 男仔..
睇到好似睇足球禁 !! XD"

之後係到講學校D野XDD"
笑死我....
點都要拍機 XDDD"
講髮型先爆笑 !!!!
我真係比雪仔吹漲 !!! (lll ¬ロ¬)
我成碟肥牛食晒  !!!  (¬v¬)
我成日叉爛茄子D 魚魚  !! HEHE~

今次又比人靜靜雞熄爐 ~ 不爽...
食到11點幾,,閃人 ...
之後去士多,,,陪雪仔BUY 零食 ~
千奇唔好同雪仔飲酒...
原來佢貓左會用口噴水 -_-"""

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-24 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ大風 /口\

今年第一個9號風球....
大風到砰砰砰砰....
有時都諗D 窗頂唔頂得順 -.-""

重有不夠10日就開學了-,-
撞鬼囉...
VA,,, 油雞份死人野喇,,,重有D 英文
LEE D 功課都未做  =口="""
唉...點死出來 ~~~

中5又係難捱的一年...
又要享受同同學一起既生活...
又要面對來臨的會考....
今年又係補 A.HO XDD"
轉左係大埔新達補...
禁就唔洗見到個4個8婆 XDDD"
雖然揀唔到星期6,日....
要放學就仆出去  T_T"
趕死人  .....

是喔....
話說前晚發夢....
竟然夢中....
老公係我既同學XDDD"
我地兩人在學校拍拖仔... XD"
但我好記得,,,個背景係...
我既小學 !!!!!  * 0 *""
都唔明點解係小學=  ="
好似中學正常D 啵  !

LEE 張圖..笑死我同牙哥XDDD"
TVB 成日送埋公司D紀念品比人-,-"
有時真係服左TVB..
你睇鄒凱個樣... 幾禁唔想要XD"
楊威個樣.... 睇得出佢完全唔識 TVBUDDY XD"
果然,,高登人真利害 (拇指)



最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-22 04:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]