| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ昨天.... |
琴日老公約我去食野 =]
對不起,,,要你等我添 XD"
攪到老公被蚊咬 T_T"
之後兩小子拖手漫步 =]
同老公去嘆下午茶 !! >3<"
一直同老公傾計
聽聞佢又想轉工 XDD"
看來又好似係一D 好辛苦既工作 T_T"
你話下次比你細個D相我睇嫁...A_A"
之後周圍行...
好耐冇拖過老公行街 =]
又去百佳,,
多人到喊 T_T""
老公好傻仔,,淨係買左朱古力 XD"
排左勁耐隊 !! XD"
行返屋企個段路...
同老公玩大家個影XD"
我一定高過你 A0A"
老婆好傻仔,,,
唔記得左將手提擺左係佢褲袋...
佢送完我入大堂,,我先記起...
攪到我要跑返去C座囉手提 -,-"
下次唔擺係佢到喇 =[
夜晚7 點幾再出去...
去左雪仔屋企HEA 左一陣 =V="
雪仔一開門就比飛吻我
真係比佢嚇鬼死 !!!
死仔牙...係到唱歌...
唱到錯晒,,又唔夠氣XDD"
笑死 !!!!!
玩到過晒時...
要茄子等 m(_ _)m"
陪完雪仔去婆婆到囉錢..
之後就去找茄子
一個連數都計錯..
一個就好似盲盲地睇唔到字... xd"
你地估lee 兩個傻婆係邊個 !?
又係坐返上次食個張台 >v<"
對住大電視 !! yoyo !!!
某伶狂食 =_="
茄子你就好喇,,,
你禁受令女愛戴....T_T
MY 索子.... WHERE ARE U T3T"
同雪仔爆嘈 !!! ((=゚∀゚=))σ
睇乒乓波隔離台D 男仔..
睇到好似睇足球禁 !! XD"
之後係到講學校D野XDD"
笑死我....
點都要拍機 XDDD"
講髮型先爆笑 !!!!
我真係比雪仔吹漲 !!! (lll ¬ロ¬)
我成碟肥牛食晒 !!! (¬v¬)
我成日叉爛茄子D 魚魚 !! HEHE~
今次又比人靜靜雞熄爐 ~ 不爽...
食到11點幾,,閃人 ...
之後去士多,,,陪雪仔BUY 零食 ~
千奇唔好同雪仔飲酒...
原來佢貓左會用口噴水 -_-"""
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-24 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 22 日 星期五 颱風
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ大風 /口\ |
今年第一個9號風球....
大風到砰砰砰砰....
有時都諗D 窗頂唔頂得順 -.-""
重有不夠10日就開學了-,-
撞鬼囉...
VA,,, 油雞份死人野喇,,,重有D 英文
LEE D 功課都未做 =口="""
唉...點死出來 ~~~
中5又係難捱的一年...
又要享受同同學一起既生活...
又要面對來臨的會考....
今年又係補 A.HO XDD"
轉左係大埔新達補...
禁就唔洗見到個4個8婆 XDDD"
雖然揀唔到星期6,日....
要放學就仆出去 T_T"
趕死人 .....
是喔....
話說前晚發夢....
竟然夢中....
老公係我既同學XDDD"
我地兩人在學校拍拖仔... XD"
但我好記得,,,個背景係...
我既小學 !!!!! * 0 *""
都唔明點解係小學= ="
好似中學正常D 啵 !
LEE 張圖..笑死我同牙哥XDDD"
TVB 成日送埋公司D紀念品比人-,-"
有時真係服左TVB..
你睇鄒凱個樣... 幾禁唔想要XD"
楊威個樣.... 睇得出佢完全唔識 TVBUDDY XD"
果然,,高登人真利害 (拇指)

|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-08-22 04:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 311 | »
|