zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 1
累積人氣: 24751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ學校步行籌款

今日係學校籌款步行日...
我7點幾就起左身...
之後就去M記,,,
竟然住係最遠個個最早到 - , -"
茄子就最近但最遲來 XDDD"

之後係學校舉行起步禮.. =]
竟然有25週年主題曲...
都幾好聽 =]
但因為我地5C 班,,,排得近喇叭..
我同竹一邊耳沒了XD
之後主禮嘉賓們...
用紙炮...砰砰聲,,
之後滿天彩色紙... 勁令  >V<

之後開始行,,,同竹狂吹水 ...
痴左線...
邊行都見到有D 警察幫我地開路 XDD"
正到喊 T_T
行行下,,,我地班係到嗌今次25週年既口號 XDD
之後又唱太陽仔既飲歌 XDD"
我同竹行到出晒汗
之後入到海濱公園...
去到個台個個位...
要全校人係個到..
每人囉張大咭紙...
整個字出梨...
好彩我地係第一隊出發...
有得揀下位坐...
當然同小竹BB 坐  >V<
遲梨個D 勁慘,,,要坐樓梯..
我同竹突然好開心 XD
因為我地可以坐"登"...

我估效果應該好令  >V<
千人創舉 !!! XDDD"
之後玩人浪 .... !!

影埋班相...
勁愛楊英俊 >333<"
今次勁近我同何紫屋企... XD"
我地邊行個時,,聽到後面D人講...
佢地就好喇,,住得禁近... =333=

但都係5年一次咋啵  -  -
你地平時返學就夠近喇 =口="



^ 勁好味...牙哥BUY的>V<                 ^ 我用開的牌子,,我就覺得唔錯 >V<


今日老公放左我飛機 T_T
佢唔記得今晚要同屋企人食飯...
佢真係好鬼大頭蝦.. >////<
搵工搵到傻左 XD
老公係禁講SORRY...
話聽日就算地球滅亡死都要陪到我 ..
睇到個 SMS ,,笑死我XDDDD"
HEHE....聽日你要聽晒我話 XDD"

我愛老公 >3<

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-31 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノHAHA

今個星期UT.....
所以冇咩點打QOOZA XD"

星期一 考BIO..
因為本小姐DROP 左...
所以唔洗返...
大愛.... >VVVVV<

星期二...
ECON + HIST  =口="
想死囉...
雖然星期一唔洗返姐...
都唔夠時間溫...
經過LEE一日..
我可以宣佈我既眼袋又強勁左 =]

今日...
ENG + PA...
呵呵...死左....
ENG 難到喊...
冇野好講 T0T
PA....魚左死  =]


之後同清姐,,占占,,,嘉敏食飯 >V<
抵到喊...
食一個餐送一個餐...
就係禁 4個餐得兩個要比錢...
每人 20蚊 XDDDDD
食既過程一直比占占同清姐笑  -,-"
之後楠楠 同KEN 梨接占 , 清...
我同嘉敏特登行第2條路 -_-"
廢事做電燈膽 X_X"

睇返好多以前既相...OMG...
點解我個時會禁既樣  -_-"

 
^ 全部都應該係中2 個時影 XDDD"
 <<< 睇到我O左咀.. XD 好似眼袋 XD"

 
<< LEE 張都好耐LU~~ 但都幾中意 =]


我的轉變好大嗎 !?
其實我都幾有勇氣PO 以前既相出梨 XDDD"
因為太好笑了 XDDD"

路過既都留個CM 吧  = ]


* 相簿更新了 *

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-29 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]