今日係學校籌款步行日...
我7點幾就起左身...
之後就去M記,,,
竟然住係最遠個個最早到 - , -"
茄子就最近但最遲來 XDDD"
之後係學校舉行起步禮.. =]
竟然有25週年主題曲...
都幾好聽 =]
但因為我地5C 班,,,排得近喇叭..
我同竹一邊耳沒了XD
之後主禮嘉賓們...
用紙炮...砰砰聲,,
之後滿天彩色紙... 勁令 >V<
之後開始行,,,同竹狂吹水 ...
痴左線...
邊行都見到有D 警察幫我地開路 XDD"
正到喊 T_T
行行下,,,我地班係到嗌今次25週年既口號 XDD
之後又唱太陽仔既飲歌 XDD"
我同竹行到出晒汗
之後入到海濱公園...
去到個台個個位...
要全校人係個到..
每人囉張大咭紙...
整個字出梨...
好彩我地係第一隊出發...
有得揀下位坐...
當然同小竹BB 坐 >V<
遲梨個D 勁慘,,,要坐樓梯..
我同竹突然好開心 XD
因為我地可以坐"登"...
我估效果應該好令 >V<
千人創舉 !!! XDDD"
之後玩人浪 .... !!
影埋班相...
勁愛楊英俊 >333<"
今次勁近我同何紫屋企... XD"
我地邊行個時,,聽到後面D人講...
佢地就好喇,,住得禁近... =333=
但都係5年一次咋啵 - -
你地平時返學就夠近喇 =口="

^ 勁好味...牙哥BUY的>V< ^ 我用開的牌子,,我就覺得唔錯 >V<
今日老公放左我飛機 T_T
佢唔記得今晚要同屋企人食飯...
佢真係好鬼大頭蝦.. >////<
搵工搵到傻左 XD
老公係禁講SORRY...
話聽日就算地球滅亡死都要陪到我 ..
睇到個 SMS ,,笑死我XDDDD"
HEHE....聽日你要聽晒我話 XDD"
我愛老公 >3<
|