zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 2
累積人氣: 24752
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ牙哥畢業了 !!

今日係家庭樂 =]
就係返理大同牙哥影畢業相!! XD"
因為牙哥話4號畢業典禮個日太多人..
好難影相啵 ...
牙哥真係麻煩 
但算喇,,好少可會出聲叫全家去..
禁伶就去吧 =3="
但好幾個小時都冇得溫書..
(天音::有時間你都唔會勤力溫嫁喇 ! )

話說因為冇"攝影師" XD"
所以牙哥問朋友借左腳"假"
方便影全家幅  XDD"
去到爆多人 -_-"
同之前既藝墟好唔會...
冇晒COSPLAYER ,,,
變左全部黑蚊蚊 XD"
又冇晒沙龍友 T_T"
之後開始瘋狂影相..
牙哥未影已經出晒汗.. XD"
因為件袍都幾厚 XD"
有一張全家幅..
影左爆多張,,先OK XD"
起碼5次...
一係就牙媽冇開眼 !! 一係就係牙爸..!! -,-"
笑死我同牙哥 !! X_X
之後伶貪玩..
著左牙哥件袍+4方帽...扮畢業 XD"
我叫牙媽晒大佢... XD"
我冇機會著嫁喇 =]

之後幫牙哥同D FD 影相..
佢竟然介紹我係同學  -,-"
大佬...我係你牙妹梨嫁-  -"
之後我同佢D FD 講,,我係佢牙4 !!
負責影相的...來來來~~~
牙哥個FD 無LALA 話想同我影 -_-"
O晒...當然伶沒有理佢 XD"

1點幾,,影到4點幾- , -"
之後我,,媽,,老豆返大埔..
牙哥就係理大繼續等豬女同朋友...
大食的媽,,,到大埔墟..
話肚餓要食野
一人一個餐,,飽到喊 T3T"

~相~ ... 用我手機拍的~
我既"畢業相"要等牙哥部相機返先UP到XD"
大家等下喇下 ... A_A


 



 

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-26 07:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ>3<

星期4個日答應左老公
星期6佢落場個時陪佢..

今日兩點幾就出大中...
等老公落場....
之後陪老公周圍行...
老公迫人食下午茶... -3-"
唯有乖乖禁聽佢話...
佢幫我揀野食.. XD"
有一件攪笑野,,,
就係禁既...
我地坐大台...
之後有人梨搭台...
每次佢地一見到有卡位,,就轉過去...
所以... 佢地D野食成日擺係我地個到....
我可以無LALA 食食下,,,
有一碟西多士係我地面前.. XD"
前後有 3 次既人轉台XD"
有兩杯野飲,,,兩碗面...一份西多士擺左係我地到,,,
每次一擺我地兩個都話 下!!!!!? XDD"
笑死我..... XD"
之後又有甜品食,,,就係蛋撻,,老公話要買的~ - -"

看來老公唔多中意佢份新工 ~

因為工作時間太長....
我今日都見到佢個樣好累 T_T
心痛死....
之後佢係到講...
最重要既係冇時間陪你牙,,LEE份工...
又唔係星期6 OR 日 DAY OFF..
次次都係陪得一陣...
我都想陪你耐D  =]
我下個月會陪你多D...
因為我應該做埋LEE 半個月
我聽到LEE 到 開心到想喊 T_T"
之後老公又叫我比心機上堂,,溫書,,,
因為就梨會考..
佢話 ::你都唔會想會考得幾分喇!?,,老婆
要老公你擔心埋 T_T
好對唔住....

食飽飽,,,就陪老公BUY野...
之後慢慢行返明雅苑...
因為佢要返屋企換鞋,,再返工...
邊行邊見到佢既眼訓樣..
份工又返得早,...
今日見到佢切親手指...
心痛 / 3 \

宜家每日老公都要我MORNING CALL 佢..
因為佢真係會唔知醒-  333 -
每次叫佢...
聽到佢未訓醒既聲
又或者 扭計話,,,訓多一陣喇,,,好眼訓牙  T_T
我都想你訓多一陣,,,
但怕你遲到,,,
唯有忍痛狂叫你,,起身 T_T

雖然今日見得你一個鐘...
但我知道你好錫我...
怕陪我唔到 ....
我真係好感動的... >V<

我沒有後悔之前冇放棄你...
雖然朋友之前話我傻...
但我信你沒有放棄我..
到現在我知道你對我的愛是沒變的 ~~


老公你要努力工作埋LEE 半個月 !!! >3<
我愛你...

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-18 08:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]