| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ牙哥畢業了 !! |
今日係家庭樂 =]
就係返理大同牙哥影畢業相!! XD"
因為牙哥話4號畢業典禮個日太多人..
好難影相啵 ...
牙哥真係麻煩
但算喇,,好少可會出聲叫全家去..
禁伶就去吧 =3="
但好幾個小時都冇得溫書..
(天音::有時間你都唔會勤力溫嫁喇 ! )
話說因為冇"攝影師" XD"
所以牙哥問朋友借左腳"假"
方便影全家幅 XDD"
去到爆多人 -_-"
同之前既藝墟好唔會...
冇晒COSPLAYER ,,,
變左全部黑蚊蚊 XD"
又冇晒沙龍友 T_T"
之後開始瘋狂影相..
牙哥未影已經出晒汗.. XD"
因為件袍都幾厚 XD"
有一張全家幅..
影左爆多張,,先OK XD"
起碼5次...
一係就牙媽冇開眼 !! 一係就係牙爸..!! -,-"
笑死我同牙哥 !! X_X
之後伶貪玩..
著左牙哥件袍+4方帽...扮畢業 XD"
我叫牙媽晒大佢... XD"
我冇機會著嫁喇 =]
之後幫牙哥同D FD 影相..
佢竟然介紹我係同學 -,-"
大佬...我係你牙妹梨嫁- -"
之後我同佢D FD 講,,我係佢牙4 !!
負責影相的...來來來~~~
牙哥個FD 無LALA 話想同我影 -_-"
O晒...當然伶沒有理佢 XD"
1點幾,,影到4點幾- , -"
之後我,,媽,,老豆返大埔..
牙哥就係理大繼續等豬女同朋友...
大食的媽,,,到大埔墟..
話肚餓要食野
一人一個餐,,飽到喊 T3T"
~相~ ... 用我手機拍的~
我既"畢業相"要等牙哥部相機返先UP到XD"
大家等下喇下 ... A_A


|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-26 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ>3< |
星期4個日答應左老公
星期6佢落場個時陪佢..
今日兩點幾就出大中...
等老公落場....
之後陪老公周圍行...
老公迫人食下午茶... -3-"
唯有乖乖禁聽佢話...
佢幫我揀野食.. XD"
有一件攪笑野,,,
就係禁既...
我地坐大台...
之後有人梨搭台...
每次佢地一見到有卡位,,就轉過去...
所以... 佢地D野食成日擺係我地個到....
我可以無LALA 食食下,,,
有一碟西多士係我地面前.. XD"
前後有 3 次既人轉台XD"
有兩杯野飲,,,兩碗面...一份西多士擺左係我地到,,,
每次一擺我地兩個都話 下!!!!!? XDD"
笑死我..... XD"
之後又有甜品食,,,就係蛋撻,,老公話要買的~ - -"
看來老公唔多中意佢份新工 ~
因為工作時間太長....
我今日都見到佢個樣好累 T_T
心痛死....
之後佢係到講...
最重要既係冇時間陪你牙,,LEE份工...
又唔係星期6 OR 日 DAY OFF..
次次都係陪得一陣...
我都想陪你耐D =]
我下個月會陪你多D...
因為我應該做埋LEE 半個月
我聽到LEE 到 開心到想喊 T_T"
之後老公又叫我比心機上堂,,溫書,,,
因為就梨會考..
佢話 ::你都唔會想會考得幾分喇!?,,老婆
要老公你擔心埋 T_T
好對唔住....
食飽飽,,,就陪老公BUY野...
之後慢慢行返明雅苑...
因為佢要返屋企換鞋,,再返工...
邊行邊見到佢既眼訓樣..
份工又返得早,...
今日見到佢切親手指...
心痛 / 3 \
宜家每日老公都要我MORNING CALL 佢..
因為佢真係會唔知醒- 333 -
每次叫佢...
聽到佢未訓醒既聲
又或者 扭計話,,,訓多一陣喇,,,好眼訓牙 T_T
我都想你訓多一陣,,,
但怕你遲到,,,
唯有忍痛狂叫你,,起身 T_T
雖然今日見得你一個鐘...
但我知道你好錫我...
怕陪我唔到 ....
我真係好感動的... >V<
我沒有後悔之前冇放棄你...
雖然朋友之前話我傻...
但我信你沒有放棄我..
到現在我知道你對我的愛是沒變的 ~~
老公你要努力工作埋LEE 半個月 !!! >3<
我愛你...
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-10-18 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 311 | »
|