| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ你會記得嗎 |
雖然上一篇是凌晨打的 ~~~
你記得我地一起兩個月嗎 !?
上次你跟我說...
一定會記住的 ~~~
岩岩和你一起的時候
你對我說希望比到幸福同快樂比我 ~~
睇到lee 個sms
我真開心到爆 ~~~
希望你唔好食言 ~~
可能係我上心吧 ~~
成日記住幾時 兩個月,,三個月....
得我自己一個想快d到 ~~
昨晚 凌晨4點幾...
係我訓緊教既時候..
濛濛聾聾比你sd 來的sms
整醒了 ~~
看了一眼 ~~
雖然有d 睇唔明你打什麼 ~~
我亦唔知你係sd 錯定真係同我講 ~~
如果真係sd比我的 ~~
對 ~~我是不明這種愛既表達方式 ~~
琴日係沙田某鋪頭聽到陳冠希既歌
禁耐冇聽,,,聽返都唔錯 ~
陳冠希 - 壞孩子的天空
留堂後脫去了徽章 手牽手喧嘩叫嚷
斜陽夕照壞孩子一雙 蝦條兩份分享
如常地拍拍貼紙相 染金髮閃閃發亮
沿途視察鼻環的漂亮 穿起會否很癢
夜幕垂下 但孤單更加可怕 捉緊你手 直到沒法轉彎
# 一起出去感覺多好 但天黑黑哪裡也去不到
抱擁可這樣暖 你使我領會到
這一對愉快流浪漢被忘掉也好 飛天更加好
像飛鷹飛到最遠的古堡 我不想記大過 也不要變大個
我躲進幻想全日拍拖 遊蕩到天光(難道竟是錯)
誰搖動那刺耳的鐘 催趕了惺忪腳步
抬頭望見密雲的天空 仿彿有千重 夜幕垂下
但孤單更加可怕 捉緊你手直到沒法轉彎
Repeat # #
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-06 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ兩個月了 |
兩個月了 @3@...
這個月也沒有什麼特別事發生 xdd"
禁都好的 ~~
沒有鬧交是好事 >333<"
眼見朋友 or 同學
係愛情上也發生了很多問題
看看自己其實好幸福的 ^^a
初初某伶也很害怕呢 / _ \"
但現在也不錯 ~~
大家就下大家 ~~~
都幾得意 ^^a
雖然比媽知道了 ~
但媽也很好 ~~
比我們繼續下去 >333<"
之前我重擔心點算好添 =3="
兩個月又唔可以同佢渡過了 T_T"
因為7號就UT / _ \"
伶要溫書 ~~
不能出街 . _ ."
真係有D唔開心耶 ~_~"
未來的一星期 ~~
伶要努力溫書 ~~
玲也要努力搵工 >3<" |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-04-06 01:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 311 | »
|