| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ( ・∀・)ノ家長日 |
昨晚 ~~~
突然不想玩電腦
在看TV
同玲sd 完sms
竟然在梳化到睡著了
媽笑我流埋口水 !!!
一定冇可能喔 . \ / ."
今日家長日 ~~
好驚囉 老實講 ~~
第一次有這種感覺
我很傻仔不記得帶媽媽去接待室 XDDD"
比媽媽鬧令她出醜 XDDDD"
之後一直等喔等喔 ~~
坐喔坐喔 ~~~
一直同麥凱琪吹水 XD"
媽媽說她好像很攪笑 *3*"
見輝輝SIR ~_~"
被他一直踩牙踩牙~~~
他一直說退步 T3T"
唉 ~~ 雖然我都知比中3來說
中4我真的是退步了 -___-"
見完 ~~~
和媽媽去吃下午茶 @3@"
問媽媽覺得輝輝SIR 點 !?
媽媽說,,,他講野真係好慢,,
媽笑說,,,見他講得禁慢,,我都忍唔住搶左梨講喇 . \ / .
我聽完 ~~ 笑死左 XDDD"
再陪媽去百佳 ~~
點解我好像常常去百佳 -_______-"
明天要自己一個出沙田 T3T"
竹北上唔要我喇 .... 你唔好包2奶牙 . \ /."
還要去交收 GAZE 隻紅蓮 !!!!
但好早喔 ~~~ 要出來HEA T3T
玲會陪我嗎 XD""" 好似搵佢笨禁XDDD"
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-02-23 12:01 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ2008-02-21 |
DAY 1 ....
正....又可以睡多一會 A_A
太陽仔仔又高歌 ~_~"
英文 ~~~
呆呆的和清薇去下地上堂 -3-"
邊上堂邊做VA
比YY吹漲,,,F.6 都比佢挽死 XDDD"
小息同竹講左D野 XDDD"
竹即刻O咀 -V-"""
我都估唔到牙 / 3 \"
VA ... OK喇 -3-
CE.....又說牙嬌件事 -3-"
跟住又講肥姐
LUNCH 去仙茶居 !!
等了十分久 T^T"
白飯又沒有,,,紅茶又沒有
應該是中5的畢業班訂了 -3-"
1點半才回到學校
和茄子,,雪仔,,占B 吃 -3-"
MATHS...OK喇 -3-"
BIO ,,,, 笑死 XD
瀾GAG 單堂 (單糖) ,,多糖 XDDD"
MISS 笑到傻左 -_-"
CHIN ~~ 狂HEA ....
訓喔訓喔 ~~~~"
放學.....去睇S.5的BAND SHOW ~~~
等了很久 我和竹的面都紅了 / 3 \"
聽了兩首就走了
玲今日終於沒有訓過龍 xddd"
但,,,, 竟然不知沐恩在那裡 -_-"
就在你返工 附近... 竟然不知道 -口-"
之後又陪玲去百佳 ~~
買早餐 !!!! ^3^
玲做左牙4幫我拎野 XDDD"
我突然心情不太好~~ 對不起 玲m(_ _)m"
優哥是最好的 !!! |
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2008-02-21 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 311 | »
|