zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 6
累積人氣: 24723
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 2 月 2 日  星期一   和暖


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ懶訓豬 :)

今日老公叫我陪佢 : )
去到佢屋企...
哇,,,好嘆禁食緊面 @3@
有人一口氣食左4碗 -.-"
係咪傻左 * 0 *?

之後睇兒童節目 : )
嘻..好多問題都識答 -0-""
看來我叻過你啵 A____A"
果然係老婆醒D =]
之後有人飽到死左係床到 XDDD"
鬼叫你食禁多 -...............-"""
我好驚又多一個人飽到嘔 XDDDDDDDDDDD"
跟住有人飽左又話眼訓 -.....-
結果陪他....
暖暖的被子 A0000A"
有人訓唔夠幾分鐘..
又比我嘈醒..... =]
所以呢,,,冇我係到,,多麼清靜=]
老公唔要佢既舊愛喇.. XD"
就係攬"針"... A_A
因為要左我了 : )

老公傻嫁,,,,
將我隻擺係D 好凍既牆到 /0\
佢自己又"空"塊面埋去 ~0~ 凍死你 XD"
我邊有訓甩左你隻手  / 口\
係壓住左咋麻 ... HEHE =]
6點幾先肯起身 : )


無聊影的 XDDDDDDDDD""""              估下係邊個 : )  好黑喔!  下次開燈先影 =]


我又變返幼眉怪了 XDD" 睇慣自己幼眉:)


 

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-02 08:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2009 年 2 月 1 日  星期日   和暖


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ你也是我的無價寶

打返琴日d野先 :)

因為太掛住某傻佬 xdd"
所以捉左老公出街... :p
初初又話4點幾出既-33-
拖拖下變左5點半 xddd
老公帶左帽 : )
個樣細個晒 : p
一路行去大中..
牙哥一路係咪打梨-3-
煩到死 .\____________/.
你同野田妹去海濱公園喇-3-
煩住晒 -3-
但老公話牙哥另有目的啵 xdd"
笑死我 xddd"

之後周圍行 :)
撞到清姐... ~_~
某傻婆狂大笑 =]
老公完全唔知發生緊咩事xddd"
跟住陪老公交電話費 :)
有人爆分鐘 -.-"
之後諗住食田野家-33-
但過左6點...唔抵 .\/."
之後行大廣...又撞到清姐-0-"
好無奈牙... xd"
跟住老公提議出墟食野 xdd"
我要求同老公慢慢行 :)
可以慢慢傾計 >3<

因為唔知佢帶我去邊...
我話唔好賣我豬仔牙 ~_~"""
我值10蚊嫁咋~_~
老公驚訝禁話,,你禁睇自己嫁,,10蚊 ~0~
禁你覺得我值幾多 !? @@?
緊係無價寶喇 ... (摸摸頭)
有人口花花喔  >/////<"
原來我地係去食鍋貼大王=]
好多人 ....好辛苦先搵到位仔 =]
叫左ok多野食 >vvvv<
我好貪玩,,,全程將隻腳"long"係老公對大脾到xdd"
冇人見到xddddd" 
某人強迫我食菜 /口\"
食飽飽,,,就慢慢行返去大中 :)
因為約左雪仔 :)

同老公邊行邊玩 : )
傻佬成日笑我 *0 *
激死人 : )
雪仔叫我慢慢行,,拍下拖仔...
之後再同老公係大中玩一陣 xd"
跟住我比發現老公件褸...
個拉鏈好長的 *3* 去到帽個到都有的@@"
連個傻佬買左禁耐都唔知 x_x"
之後做實驗.... 我著可以拉到幾高xddd"
我可以做檬面傻婆 xddd'
老公見到我好無奈  A_A"
玩完一輪就去搵雪仔 :)
老公陪我等  :P
雪仔梨到...老公就回家了 :)

8點幾先出到MK XDD"
第一次囉,,,陪雪仔搵JOEY D野=]
我有玩朗豪坊個個星座占卜 =]
屎忽雪要我揀戀愛...
呵......大吉!!! YOYO !!!
玲玲的力量 XDDD"
食好出名的薯條 (心)
好多芝士(心)
跟住周圍行XDD"
11點幾先坐巴士返大埔 :)
係巴士傾心事 : )

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-01 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]