zenobia92
暱稱: ▎* * 伶 ︴﹏ °
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近況+動漫節
最近 :)
結束:)
懶人回歸:)
我係懶人:)
文章分類
全部 (622)
A9專區 (11)
gaze地帶 (39)
v系地域 (19)
生活點滴 (351)
情緒 (32)
未分類 (170)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
Ednawfl
好友名單
網站連結
176biz
alice nine
an cafe
ayabie
gazette
lolita23q
SID
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 622
留言總數: 535
今日人氣: 1
累積人氣: 24718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 2 月 14 日  星期六   微雨


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ第二年的情人節 >3<

哈哈...
第2年同老公過情人節...
真係好開心耶.. : )
1點幾上左老公屋企... =]
見到老公帶住我送給他的手扼 >33<"
開心仔 >  /////  <"
今日既天氣好鬼熱-.....-"""
老公也要除去上身衫  A_A"
比老公話係小淫娃...  XDDD"
乜你宜家先知我既性格咩 XDDD"
點解次次老公都要笑人 /3333\
之後又幫我LEE 個懶人洗頭 XDDD"
哇哈哈 ...老公太好人了 > /// <"
HEA 左一陣...
老公就囉左我個新手提玩 XDDD"
無喇喇,,幫我影相 -000-
老公傻左XDDD"
佢好似好專業禁...真係笑死我  XDD"
因為忍唔到笑..老公影到發脾氣=V=
最後有人放棄了 : )

之後同老公傾計...
傾左好多野,,,
好好笑,,亦好溫馨... : )
重知睇住老公就好攪笑XDDD"
5點幾,,就開始煮飯 =]
老公教我煮飯 XDDD"
之後佢好感嘆話 :: 你真係冇左我唔得 XDD"
第時佢做煮飯公,,我做女強人,,,笑死XDD"
煎豬扒個時,,,D 油彈死老公XDD"
佢又冇著住上身 X____X"
又辣親隻手指仔 /3333\
好快就整完...
食得 : )
好好味.....雖然唔係D咩貴價野..
但比貴價野好味 =]

食飽.....
就同老公出街行下 =]
一路行一路睇老公隻手指 /口\
點解會紅左/3333\
佢話因為我係到令佢分心 >/////< XDD
我既威力真大   : )
周圍行,,周圍玩XD"
之後去左仙跡岩飲野 : )
兩公婆都揀朱古力雪葩 =]
但老公個個好飲D /3 \
玩手提個GAME...老公好勁過到關 *0*
又玩撞頭 =]
跟住同雪SD SMS ...
老公都同雪仔傾埋一份...XDD"
雪仔一睇就知唔係我SD,,係老公SD XDD"
對話笑死 =] 
禁就坐左個幾鐘 XDD"
行到9點幾就回家了 =]

雖然今年唔係好似上年禁去MK...
又冇去餐廳食野....
我是一個識體諒的老婆 :)
老公都失業了好幾個月..
我都唔想佢晒錢 / 3 \"
我對那慶祝既東東要求唔高...
最緊要老公係我身邊就夠... =]
唔洗要D咩美食 =]



老公幫我影的 XDD"
好傻仔 XDDD"  佢影我影到發脾氣 XDDD'
樣子殘到死=.="

我們的情人節晚餐 : )
心形梨嫁 =] 老公擺的 >333<

老公送的玫瑰花仔 =]  好開心牙 >333<
錫晒你 : )

我真係好愛老公...... >333333<
佢成日攪到我大笑 XDDD"
今日係街玩...同步一起行... =]
右左右左..... XDD" 好似小學生 XD"
幸福的一天 =]

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-15 12:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    



2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


  Gazette Rock



( ・∀・)ノ一週年 :)

昨天是一週年....
但因為本小姐太忙...
又要準備幫手一起拍早會畢業班既片@@"
而且又要返屋企...
幫手汁野...
因為要整屋企既"屎駒"

今日比牙媽8點半就叫醒左..
喇喇臨去擦牙個D..因為9點人地上梨整,,
冇得用水 / 33333 \"
跟住就捉清姐陪我出街...
返學補PA...哇冇咩人囉-....-"

完左...
就去FANCL 買野 :) BELLA介紹的 :)
同清姐一起做面面測試 XDDD"
之後就去老公屋企.. : )
天氣熱到爆.. ~____~"
我又著左厚衫 ~0~"
所以著左老公D T-shirt... >3<"
件衫有我d味味了 :)
但好大件 XDDDDD"
之後玩玩玩.. =]
竟然比老公發現我D頭髮好旱 -......-"
其實佢都話左好多次XDDD"
今次佢出手幫我洗頭 + 護下髮..
因為我太懶了 :)
但又洗得幾舒服啵 >333<"
連埋吹風都係一手包辦

之後就煮野食 
老婆既我,,當然有幫手 =]
食食下,,老公同我講...
你一陣要洗碗啵...A3A
我話嗯.... :)
老公竟然好驚訝禁話...下我有冇聽錯牙 * 0*"
平時既你一定話又要人洗碗 唔濟-3333-"
老公讚我乖=]  我連台都汁埋 =]
跟住陪老公打機... XDD"
HEHE... 坐大脾 >///////<
蠻溫馨 : )

送左手扼比老公 >  ////  <
雖然有DD 鬆 ....但唔會跌既 :P
之後睇比卡比卡 : )
睇到悶悶地又鼠左入房...
話就話眼訓...其實係水吹...
唉,,係禁比老公笑 T_T"
因為我係笨老婆 / 3333 \"
但傾得幾開心 :)
我好中意個句..
有你咪夠囉... : )

連老公都話時間過得快...
大家都記得岩岩開始係點 XDDD"
我亦都冇諗過終於有一段禁長久既愛情...
之前占占問我...
有冇諗過同老公一生一世
我緊係有諗過...
但有好多外界既因素...
我係控制唔到的...
但我信我既愛係不變的... : )
我會用盡方法去愛你,,去照顧你 ...
不論發生什麼事,,,都會陪伴著你 :)

永遠愛著你...直到你不再愛我為止 >3<


 

最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。


以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-07 10:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]