| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 2 月 14 日 星期六 微雨
Gazette Rock  |
| ( ・∀・)ノ第二年的情人節 >3< |
哈哈...
第2年同老公過情人節...
真係好開心耶.. : )
1點幾上左老公屋企... =]
見到老公帶住我送給他的手扼 >33<"
開心仔 > ///// <"
今日既天氣好鬼熱-.....-"""
老公也要除去上身衫 A_A"
比老公話係小淫娃... XDDD"
乜你宜家先知我既性格咩 XDDD"
點解次次老公都要笑人 /3333\
之後又幫我LEE 個懶人洗頭 XDDD"
哇哈哈 ...老公太好人了 > /// <"
HEA 左一陣...
老公就囉左我個新手提玩 XDDD"
無喇喇,,幫我影相 -000-
老公傻左XDDD"
佢好似好專業禁...真係笑死我 XDD"
因為忍唔到笑..老公影到發脾氣=V=
最後有人放棄了 : )
之後同老公傾計...
傾左好多野,,,
好好笑,,亦好溫馨... : )
重知睇住老公就好攪笑XDDD"
5點幾,,就開始煮飯 =]
老公教我煮飯 XDDD"
之後佢好感嘆話 :: 你真係冇左我唔得 XDD"
第時佢做煮飯公,,我做女強人,,,笑死XDD"
煎豬扒個時,,,D 油彈死老公XDD"
佢又冇著住上身 X____X"
又辣親隻手指仔 /3333\
好快就整完...
食得 : )
好好味.....雖然唔係D咩貴價野..
但比貴價野好味 =]
食飽.....
就同老公出街行下 =]
一路行一路睇老公隻手指 /口\
點解會紅左/3333\
佢話因為我係到令佢分心 >/////< XDD
我既威力真大 : )
周圍行,,周圍玩XD"
之後去左仙跡岩飲野 : )
兩公婆都揀朱古力雪葩 =]
但老公個個好飲D /3 \
玩手提個GAME...老公好勁過到關 *0*
又玩撞頭 =]
跟住同雪SD SMS ...
老公都同雪仔傾埋一份...XDD"
雪仔一睇就知唔係我SD,,係老公SD XDD"
對話笑死 =]
禁就坐左個幾鐘 XDD"
行到9點幾就回家了 =]
雖然今年唔係好似上年禁去MK...
又冇去餐廳食野....
我是一個識體諒的老婆 :)
老公都失業了好幾個月..
我都唔想佢晒錢 / 3 \"
我對那慶祝既東東要求唔高...
最緊要老公係我身邊就夠... =]
唔洗要D咩美食 =]

老公幫我影的 XDD"
好傻仔 XDDD" 佢影我影到發脾氣 XDDD'
樣子殘到死=.="

我們的情人節晚餐 : )
心形梨嫁 =] 老公擺的 >333<

老公送的玫瑰花仔 =] 好開心牙 >333<
錫晒你 : )
我真係好愛老公...... >333333<
佢成日攪到我大笑 XDDD"
今日係街玩...同步一起行... =]
右左右左..... XDD" 好似小學生 XD"
幸福的一天 =]
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-15 12:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ( ・∀・)ノ一週年 :) |
昨天是一週年....
但因為本小姐太忙...
又要準備幫手一起拍早會畢業班既片@@"
而且又要返屋企...
幫手汁野...
因為要整屋企既"屎駒"
今日比牙媽8點半就叫醒左..
喇喇臨去擦牙個D..因為9點人地上梨整,,
冇得用水 / 33333 \"
跟住就捉清姐陪我出街...
返學補PA...哇冇咩人囉-....-"
完左...
就去FANCL 買野 :) BELLA介紹的 :)
同清姐一起做面面測試 XDDD"
之後就去老公屋企.. : )
天氣熱到爆.. ~____~"
我又著左厚衫 ~0~"
所以著左老公D T-shirt... >3<"
件衫有我d味味了 :)
但好大件 XDDDDD"
之後玩玩玩.. =]
竟然比老公發現我D頭髮好旱 -......-"
其實佢都話左好多次XDDD"
今次佢出手幫我洗頭 + 護下髮..
因為我太懶了 :)
但又洗得幾舒服啵 >333<"
連埋吹風都係一手包辦
之後就煮野食
老婆既我,,當然有幫手 =]
食食下,,老公同我講...
你一陣要洗碗啵...A3A
我話嗯.... :)
老公竟然好驚訝禁話...下我有冇聽錯牙 * 0*"
平時既你一定話又要人洗碗 唔濟-3333-"
老公讚我乖=] 我連台都汁埋 =]
跟住陪老公打機... XDD"
HEHE... 坐大脾 >///////<
蠻溫馨 : )
送左手扼比老公 > //// <
雖然有DD 鬆 ....但唔會跌既 :P
之後睇比卡比卡 : )
睇到悶悶地又鼠左入房...
話就話眼訓...其實係水吹...
唉,,係禁比老公笑 T_T"
因為我係笨老婆 / 3333 \"
但傾得幾開心 :)
我好中意個句..
有你咪夠囉... : )
連老公都話時間過得快...
大家都記得岩岩開始係點 XDDD"
我亦都冇諗過終於有一段禁長久既愛情...
之前占占問我...
有冇諗過同老公一生一世
我緊係有諗過...
但有好多外界既因素...
我係控制唔到的...
但我信我既愛係不變的... : )
我會用盡方法去愛你,,去照顧你 ...
不論發生什麼事,,,都會陪伴著你 :)
永遠愛著你...直到你不再愛我為止 >3<
|
最幸福的不是下雨天的浪漫,而是我們牽著手, 一起躲過雨的屋簷。
最淒酸的不是失去,是我們相愛但無法相握。
最美的愛不是擁有, 而是不計代價的守護。
以上 . 伶 刊登時間︰2009-02-07 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 311 | »
|