|
第七章:雨過天晴 |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 | ![]() |
今日雖然係我最唔鍾意既雨天...但係我今日真係好開心呀....'....我同龐文迪冇野喇!!!!!!!>v<...因為今日落雨...就由去打波變左迪,區,泉黎我屋企..=-='..(最衰呀哥拎左部相機...如果唔係就有得影相啦...').....泉就係咁玩電腦,我,區同迪就係咁玩ps2=v=''.....傻傻地的...'我就無啦啦細細力踢左泉dad姑一下=v='....點知冇反應=口=...'ka!!!原來佢話我打緊機果時先至攪我=v='.....係咁整我個頭去果度....'=口=''......好彩佢唔係真係整姐...'玩完之後我又無啦啦推迪落梳化...=v='...跟住泉就係咁攪我地3個喇=='...點知又變左3個圍我一個= ='.....我即刻O左= ='... p.s:雨後總有天明....' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |