|
第二章:女王的教室 |
| 2006 年 9 月 4 日 星期一 | ![]() |
第二日開始返中學....~~唉....係我黑仔定係我單眼皮既問題呢?...咁樣就比miss企起度罰抄...仲要我放學留低見miss...~唉....我大表姐同細表姐都係讀呢間,佢地已經講左比我聽佢好鍾意刻薄人架喇.....點知一放學全部人走晒得返我一同佢兩個果時...佢即刻轉樣=口=......."好好聲咁同我講野.....唉....唔講喇=3="....放左學之後,睇完之前用foxy down既獎門人~~睇完又突然好想睇返女王的教室大結局..~~~~~個大結局好感人....T^T".....感動到唔知up乜野好= ="(因為而家都唔知我自己up乜= ="..)...... p.s:mickey識隱形=v="....' |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |