|
第六章:扮嘢 |
| 2006 年 9 月 8 日 星期五 | ![]() |
今日上普通話都幾攪笑呀...~~一個叫周修光既老師教我地~~...'哈....佢講普通話同我地講野勁好笑!!!!!!......'有時又無啦啦講英文....跟住又無啦啦講返中文=v='......''真係頂佢唔店..~~ 由於我地半班學生都冇帶本「導向」既野...所以就要搵miss喇~~.....'點知唔係留堂...只不過入去寫手冊=v=''''''.........跟住又陪區佬上去搵個miss,,.....'靖就叫我,陳平去睇下佢個過兒=口='''....ka....'~靖佢又話話劇會做神diu俠侶..==...'希望遲d有得睇啦....見到過兒....好慘要留堂=^=....'跟住又上返去搵區佬喇~~..'冇乜野做...就留起學校坐下,傾下計~~..傾傾下計'...靖同我講話佢家姐同d f.3既一d人話我好扮野......'嬲就有小小既....'但係我覺得果f.3既人講得幾啱架....'我都有時覺得自己係扮野...;'我決定要改!!!!>v<''.....但係我有個問題....xx又話我因為迫人睇朝頭早既戲所以xxx唔係好like我= =...'但係聽講係人地叫我睇早場我冇所謂架炸...........'不過上次同coffee佢地睇下就場既戲我就真係係咁叫人睇朝頭早既....^^"........' p.s(1):入唔入泳隊好呀...................?' p.s(2):重選籃球隊!!!!!!!!!!><'' |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |