|
第三章:正正式式返學 |
| 2006 年 9 月 5 日 星期二 | ![]() |
今日就正式返學...要放3點1~..上英文堂個時,原來個MISS勁攪笑= ="....佢就話而家暫時有3個外籍教師~~(佢叫鬼佬的= ="..)...~跟住又同我地講佢地個個都好靚仔的~~可惜最靚仔個個有女朋友LU~咁講=V="..'無啦啦經過左一個鬼佬...~~~佢就講講下野個時就登大隻眼講:哎!!!呢個就係貝多芬喇!!!>V<''''''.....(即MR.DU XXXXXXX)..全部一望..好樣衰的=-='''...跟住又有個鬼佬經過,佢又話喇:哎哎哎!!!呢個就係MR.GIFFAND喇~~~你地唔好諗佢喇...佢有女朋友的...=口="....'全部無奈..'....食完飯LU~~又無啦啦入左個鬼佬入黎....=-=.....係咁叫我地入英語話劇..= =....仲要扮喊講:i can't teach thay...!!嗚嗚...T^T..(即:我唔可以教你地呀...T^T"...)....全部又苦笑= =''..... P.S(1):覺得MICKEY好憎我....' P.S(2):聽日籃球隊選拔喇喎... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |