|
第十三章:mickey認真的時候=v='.. |
| 2006 年 9 月 16 日 星期六 | ![]() |
真係天意咯~~啱啱好今日冇落雨~~仲要係陰陰地打波~~正!!>v<'...首先我,mickey,葉景,泉同暉就去左葵興許大同果度打~~...'愈黎愈覺得自己好廢= ='.......唉..'佢地打波真係好勁呀~~泉又係咁教我地d野~又進步左啲啲喇~~'....龐文迪都黎!!yes!!=v='.......打打下..'無啦啦有一班人(識得mickey的..')黎左....'跟住又走左=口='....(無奈~)跟住我地放左龐文迪飛機~~去左大連排道果度打~~泉講得啱,...真係好小人~起度操下波~鬥下波~~...'鬥波果時用呀sir制~~(um..'即係玩半場~右邊開始打~~打win左去左邊度打~~如此類推~)嘩...'mickey一開始玩玩下...'係咁輸比人= ='.........跟住mickey認真果時....'個個都打win晒~~有球仲要係掟去背面都入左=口=;'.......(汗..)咁樣又一日喇~~ka..'比我影到mickey個樣~~=v='..... p.s:mickey....'你入籃球隊啦..!!!!副隊長!!>v< |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | » |