|
第十二章:再次返主恩~ |
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 | ![]() |
今日我著件長就冷衫返學~...'ka!!..'佢地話我似發冷>v<...傻笑...'上科學堂果時..'無啦啦有一聲好大聲既爆炸聲!!(講真的..)跟住呀sir好激動,勁大聲咁叫我地出去...'定定同我都唔知呢次野真定假=3='.....跟住放學果時問偉哥(李偉靖=v='..)果班有冇呢件事...點知係一樣的=v='.....(無奈..')而家發覺呀sir好識做戲~~..'放學果時勁大雨= ='......我地太過無聊就帶埋本來係許大同小學既泉返主恩喇~~ka...'返到去見下啲miss之後就去左圖畫館玩嘢=v='....泉又入左去....我地一時話佢係鄧家輝,一時又話佢係龐文迪=v='.....最尾比葉sir識穿左lu~~ p.s:愈來愈愛zinc!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 27 | » |