考試咁耐...我終於上網6...
我好乖呀....!!日日溫書!!好勤力嫁!!我突然明白左好多野...勁!! 我會乖乖地...上到中二我會改變一下自己溫習既方式...唔會令阿爸阿媽失望...[大佬呀你溫書啦...咪機冇前途嫁....]我一定得嫁...向住emily進發,(雖然一定遙不可及... )總之要有進步啦...!!add oil...vc人要努力呀!!!(vc人re我喎!! )
哥:你唔好咁unhappy啦!!要走點都要走嫁啦...但係fd,唔會走既!!支持你!!(好似好玄... )
嘩!!我好多''大笑''人頭耶!?
 分類: 未分類 |