原來叫人留言,真係得嫁!!勁!!thz all of you...
呢排日日都有溫書...不過唔多...要努力d呀!!大家都係!! 仲有樂理呀!!一定要拎優良以上!!
今日唔知點解...呀哥同呀媽...係到揾巴士阿叔...無奈...我,阿哥,阿媽同阿爸一齊睇...係果5:59分鐘裡面...我地睇到好無奈...有一part...個阿叔係咁爆粗...我地4個睇到呆到...之後係到笑...笑到痴晒線...!!!!
大家多d留言俾我睇呀!!知你地黎左好呀!!